Skip to main content

Fakap punya ahli PAS! Ahli 1 juta, bangang 1 bilion.

Oleh : AdukaTaruna

Siri 1 | Siri 2 | Siri 3 | Siri 4 | Siri 5 | Siri 6

"Ok. Kita masuk bab Kerajaan Perpaduan yang dimanfaatkan APCO atas kelemahan ulama Hadi. Tapi kita panggil masuk Qarin Hadi dulu sebagai saksi."

"Ak alaa.... gua berak dulu lah."

"Bentar Aduka.... Sebentar. Kami bawakan Qarin Hadi sebagai saksi taklimat kami."

"Ok. Gua pospon berak gua."

"Gini Aduka. Setelah pihak Dajal mengetahui Hadi Awang adalah satu aset berharga pihak mereka di Malaysia, maka, bermulalah bermacam perancangan mempergunakan kebodohan ulama berbaka Melayu itu, selain perancangan-perancangan bagi mengekalkan Hadi Awang."

"Ni gambar apa ni?"

"Itu gambar terbaru penempatan polis oleh UMNO di dalam kawasan Marang. Kawasan parlimen Hadi Awang."

"Yang ini?"



"Yang itu adalah gambar lama yang diambil sendiri oleh pengikut BT, Songkok Putih. Satu webmaster laman web manusia Malaysia di bawah kendalian PAS Dungun. Sebagai bukti bahawa pihak kami tidak mengada-adakan fakta."

"Pengikut BT? Stand for what? Lu ni macam2 la. Jangan sampai gua membebel dalam bahasa Inggeris. Kak Memot pon tak boleh celen gua bai."

"Pengikut BT adalah istilah sahabat kamu sendiri. Aduka boleh tanya dia."

"Weih... lu jangan bebuat paling tempat lain plak. Pengikut BT tu gapo dio?"

"Err... Pengikut Bodoh Teramat bos. Ngee..."

"Ceh. Ok. Teruskan. Berapa pengundi dalam gambar ni?"

"PRU11 atau 12?"

"Lu bagi detail kedua-dua PRU."

"Projek tewaskan Hadi bermula ketika Hadi memerintah Terengganu PRU10. Ketika ini, belum wujud campur tangan Dajal secara rasmi. Hanya dimulakan UMNO. Pihak UMNO memindahkan pengundi sebangak 4410 undi pos dalam parlimen Marang."

Qarin Hadi angguk2.

"Kemudian Hadi berjaya dikalahkan ketika Hadi leka buat kerja-kerja bodoh politik. Tidak sedar bagaimana UMNO menyusun dan penempatkan semula pengundi-pengundi mereka. PAS Terengganu leka menyita Tadika Kemas dari membuat bantahan awal kepada SPR."

"Kemudian?"

"Fasa terkini sekarang, UMNO sedang meningkatkan pengundi di Marang sebanyak 3000. PRU lepas Hadi menang 2747 undi."

"Jap... jap. Lu fikir IQ gua tahap jemaah Rusila tadah kitab kuning ke apa? Apa motif UMNO nak kalahkan Hadi kalau Hadi adalah aset mereka?"

"Walau IQ Aduka tinggi sikit dari jemaah Rusila, tapi terlalu jauh juga dari perancangan Dajal Israel."

"Niamakahai lu. Kasi detail sket."

"Dajal guna konsep yang sama dengan Holocaust. Asak Yahudi sehingga terdesak dan hulur pertolongan ketika itu. Bukankah kami dah jelaskan awal tadi. IQ Aduka tahap mana?"

"Pundek lu. Jelaskan lagi. Pembaca gua dah blurr dah tu."

"Dajal menyuntik titik pertemuan Islam dan Kristian dalam pemerintahan Hitler. Nabi Islam dan Tuhan Kristian, Isa a.s dibunuh Yahudi. Dengan kekuatan satu titik persamaan itulah Yahudi diasak sehingga rapat. Kemudian, Dajal datang sehingga Yahudi menerima Nabi Azazil itu tanpa lagi dalam bentuk penyamaran. Itulah titik sejarah pergabungan 2 blok manusia kafir dan jin kafir sejak dunia ini dicipta."

"Dan Hadi?"

"Hadi juga diasak dan diburu sebagaimana konsep Holocaust. Penambahan pengundi pos dipertingkatkan bagi mangasak aset terbesar Dajal Israel ini."

"Bodoh nak mampos. Biarkan jer la UMNO buat camtu."

"Maksud Aduka?"

"IQ lu orang tahap berapa plak? Dengar sini. Biar UMNO pindahkan dan tingkat seberapa maksima yang boleh di Marang. Tambahkan pengundi di Marang bermakna susutkan pengundi di tempat lain. Bila sampai di PRU, suruh Hadi bertanding kerusi lain. Marang tu kasi tahap Herman Shamsudeen jer bertanding. Settle. Kita tengok siapa lagi pandai."

"Heh. IQ Aduka tahap berapa plak? Hadi tu boleh bertanding tempat lain ke selain Marang? Kalau Dajal buat sebegitu pada Nik Aziz, maka, percaturan Aduka sudah lama dalam pertimbangan kerajaan Alexscan. Suruh Nik Aziz bertanding di Tak Bai, Thailand pun 70% menang. Tapi ini Hadi Awang. Pengaruhnya hanya di Marang. Bertanding di Kuala Terengganu pun 50-50."

"Sebab depa tahu Hadi tak boleh pergi tempat lain la, depa berani buat begitu, Aduka. Jaguh kampung."

"Fakap punya ahli PAS. Ahli 1 juta. Tapi bangang 1 bilion. Presiden lemah macam tu dia pilih. Mengundang padah sungguh la. Bangang macam Maradona."

"Tahu takpa."

"Lu tahu semua ni pasal apa?"

"Pasal apa, Aduka?"

"Falsafah bidaah sesat ciptaan memandai2 ulama Melayu. Kepimpinan Ulama kepala ayah dia. Nabi suruh serahkan sesuatu itu pada ahlinya, dia asal ulama, walau lemah, maka wajib dipertahankan."

"Bukan pasal bidaah la Aduka."

"Dah tu?"

"Pasal baka."

"Shit!"

"Aduka. Kenal Recep Tayyip Erdogan?"

"Kenal. Tapi dia tak kenal gua."

"Haha. Erdogan juga adalah agen kami. Kerajaan Alexscan."

"WTF?"

Comments

  1. Tak habis2 mamat AT ni dengan Hadi. Elok ambil Hadi jadi abang angkat la. Blog lain dah merentasi berpuluh2 isu semasa, blog ni masih ditakuk lama, Hadi, Hadi dan Hadi. Lu ada masalah mental la.

    ReplyDelete
  2. Bloggers tak perlu menulis (copy & paste) isu semasa, atrikel, jurnal atau berita saban jam setiap hari. Cukuplah agensi maklumat ramsi seperti Bernama,Harakahadaily,Malaysiakini dsb buat kerja tu. Kita baca & nilai.

    AT & TGHH seperti langit & bumi kot...hehe...bukan bandingan tinggi rendah, darjat dll TAPI 2 2 saling memerlukan untuk 'survivor' masing-2. At perlu 'menelanjangkan' TGHH demi 'maslahat' umum.

    Eh apa kata TGHH ttg perpaduan dengan UMNO yek? Macam biasa ke?

    Ho ho ho

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n