Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 24, 2010

Wawancara bersama Qarin Ayoh Chik (2)

Oleh : AdukaTaruna

Siri 1 | Siri 2

"Bos! Bos! Mana plak budak jahat neh?"

"Paler otak lu gua budak. Umo gua 29 dah ngok!"

"Ekeleh... 29 dah nak bangga. Lu tahu tak umo gua berapa, bos? 3000 tahun."

"Lu lain la..."

"Bos. Plan bos gua dah settlekan. Demi Allah bos."

"Huhu.... terima kasih bro... semoga Allah redha atas lu. So, cane skang? Setakat nih? Ada berlaku apa2 tak?"

"Nantilah... kita cerita kendian.."

Menung dan sayu.

"Takpo2.. mana geng jin kita sekor lagi?"

"Huhu. Ado dengan tawanan."

"Jom. Kita ke sana."

"Bos...."

"Yup. Gapo dio? Ada prob ke? Story sama gua."

"Gua minta backup jin Alexscan."

"Siapa tu?"

"Kerajaan jin Islam Timur Tengah. Berpusat antara Turki dan Iran. Musuhnya ialah kerajaan jin pro Zionis yang berpusat di Segitiga Bermuda."

"Jenis Ifrit juga kah?"

"Pundek la bos. Takan jenis jin Melayu plak. Bunian + Pontianak Harum Sundal Malam? Jin baka kacau orang Melayu hutan buleh la."

"Dah tu, mana dia jin Alexscan?"

"Wakilnya ada sekali dengan si Bob. Jaga tawanan. Bos...."

"Hhmmm..."

"Maybe gua tak leh selalu dengan lu lagi."

"Faham. Takpo2. Smol metter. Semoga lu dalam lindungan Allah."

"Tu la.. gua kena sentiasa berada dalam kawasan Alexscan. Susahla kita nak buat kerja jahat kat Malaysia nih lagi. Huhu.."

"Dah.. dah. Tangkap leleh la plak. Kerja jahat paler otak lu. Kita dalam perjuangan nak dapatkan sistem islam la ngok."

"Otak lu bos. Tu yang lu suruh gua dapatkan no tepon Nora Danish tu apo?"

"Shhhh............ Off record la ngok. Ni kalau blogger pondan pro ulama melayu tahu nih, mampos gua."

"Lu pun macam Hadi gak ke bos? Nak off2 record? Hahaha. Kalau nak off rekord, baik jumpa dalam kelambu jer bos. Tak payah nak susah dedahkan fakta dan hujah kepada masyarakat."

(sambung... gua nak berak jap)

1 comment:

SearchForHeaven said...

hendak memanjat nyiur yang tinggi..
tapi apakan daya tiada reti..
hendak memetik kelapa tua,
tetapi galah panjangnya hanya sedepa..

hehehe...

Dalam kepala penuh Idea,
alangkah baik dipagari Budi..
kalau masih tak berjaya,
tak terfikirkah salah strategi..

huhuhu...