Skip to main content

Wawancara bersama Qarin Ayoh Chik (4)

Oleh : AdukaTaruna

Siri 1 | Siri 2 | Siri 3 | Siri 4

"Maaf Aduka. Belum masa lagi. Kamu perlu bersiap dalam banyak perkara sebelum bersoal jawab dengan agen kerajaan Segitiga Bermuda itu."

"Ak. alaaaa.... kang gua merajuk, kang."

"Siyes la bos. Jangan memain la."

"Gua berak dulu lah."

"Bos... respek la sket kitorang, bos."

"Paler otak lu. Lu semua patut duduk bersila sama dengan gua. Yang lu tu, apa kes duduk atas sana? Turun sini.. bersila dengan gua. Lu ingat lu orang semua punya elitis sama dengan Hadi dan Haron Din ke?"

"Allah... maaf sangat2. Ok semua. Kita bersila sama dengan Aduka."

"Good. Skang ni lu bagitau gua sebab apa gua tak boleh jumpa 2 jin Zionis itu?"

"Erk... bagaimana, ya? Hmmmm.... oklah. Kita mulakan dari sini. Serba ringkas lah. Aduka diminta bertanya jika tidak jelas."

"Silakan.. gua dengar."

"Kami adalah cabang kecil dari Unit Risikan Alexscan. Unit Risikan pula terletak bawah Unit Pemikir. Kami cawangan Nusantara. Pendekkan cerita sahabat yang ini menjaga Malaysia."

Angguk2 serius.

"Dunia sekarang diperintah oleh US dan Zionis. Itu yang manusia lihat. Yang kami lihat ialah dunia diperintah Dajal. Tapi Dajal masih belum sesuai menampilkan diri dalam dunia manusia. Dalam sejarah penciptaan dunia oleh Allah, hanya Sulaiman yang berjaya menggabungkan 2 blok dalam satu kerajaan. Blok manusia dan blok jin. Malah terlalu jauh sehingga ke blok makhluk yang wujud di dunia."

"Azazil copy konsep ini. Beberapa rasul Azazil terhasil melalui sistem pengrekrudan Azazil. Dan akhirnya, melalui usaha keras, rasul Dajal tercipta. Sejarah ringkasnya, mereka menyamar sebagai manusia untuk mengalirkan teknologi kepada pemerintahan Hitler dan memasukkan falsafah penghapusan etnik Zionis dalam regim pemerintahan Hitler."

"Teknologi?"

"Aduka harus faham bahawa jin hidup beribu tahun, sedangkan manusia hidup 100 tahun. Ini bermakna, era kehebatan dan perkembangan teknologi melalui satu2 manusia hanya 100 tahun sebelum berkubur dalam bentuk catitan atau kitab. Manusia lain perlu sambung dan sambung. Dari zaman dulu, banyak tamadun dimusnahkan Allah kerana ingkar. Musnah termasuk sanitis dan cerdik pandai. Maka, manusia bermula semula dengan kosong."

"Hmmm..."

"Berlainan dengan Azazil, dia wujud lebih awal dari manusia dicipta. Jadi, mudahnya, teknologi dia bermula sejak itu dan terus berkembang tanpa sekatan sehingga sekarang. Dia menguasai segala pertemuan alam jin dan alam manusia. Kemuncaknya, kini, segala yang ada, diserahkan oleh rasulnya bernama Dajal."

"Apsal suruh Hitler musnahkan Zionis?"

"Bila Zionis menjadi terdesak, maka, mereka akan menerima regim Azazil bukan lagi secara samaran, sebaliknya secara nyata. Azazil mengasak Zionis dan datang kepada Zionis menghulurkan bantal. Sejak itu, beberapa kelengkapan teknologi US dan Zionis 'hilang' dalam kawasan Segitiga Bermuda. Presiden US yang anti Zionis mati dibunuh dalam pelbagai kejadian kemalangan."

"Jadi, apa kejadah lu kacau program Langgar Hadi gua?"

"Kerana ulama bodoh ini adalah alat kepada Zionis tanpa dia sedari."

"Ha?"

"Sahabat jin Aduka itu adalah agen kami."

"Gua dah agak dah..."

"Semasa Aduka mengarahkan dia menculik Qarin Hadi, kami sudah mula berasakan bahawa kami memasuki satu era berat. Tidak dapat tidak, Pusat Tertinggi membenarkan operasi itu."

"?"

"Tidak lama selepas Qarin Hadi ghaib, egen Zionis yang bertugas memantau pergerakan Hadi melaporkan kehilangannya. Maka, 2 agen ini menjalankan operasi menculik semula. Dan dia telah ditawan."

"Apa perencanaan Zionis terhadap Hadi?"

"Soalan Aduka tidak betul. Sepatutnya, apa perencanaan Zionis terhadap ulama2 dunia ketiga seperti Hadi?"

"Ala... lebih kurang la tu.."

"Ok. Aduka boleh melihat dokumen kami. *&^%, mohon bawakan dokumen dalam bentuk alatan manusia. $%^& *^&$@, &^%$."

"*&^5 )*%$!"

"Apa yang lu orang mencarut ni?"

"Oh... haha. Sebentar ya, Aduka."

"Gua berak dulu lah."

Comments

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n