Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 18, 2011

Persatuan Pembelit baik punya belit.


Kata Presidennya, Datuk Syed Ibrahim Kader: “Dia (pemimpin pembangkang) telefon saya dan memberitahu... Datuk, saya akan beri RM5 juta sekiranya anda bersetuju sertai kami hari ini. Pagi esok saya akan masukkan lagi dalam akaun...jika selepas itu anda membawa bersama orang-orang anda (ahli KIMMA), saya akan masukkan RM50 juta lagi dalam akaun anda. Itu adalah janji dibuat pemimpin pembangkang berkenaan kepada saya beberapa tahun lalu.

“Malah, ketua KIMMA di negeri yang ditawan pembangkang iaitu Kelantan, Kedah, Selangor dan Pulau Pinang turut ditawarkan pelbagai imbuhan termasuk projek dan jawatan penting dalam kerajaan negeri supaya menyertai mereka.

“Walaupun ahli KIMMA termasuk saya pernah dihujani tawaran lumayan supaya menyertai pembangkang, tetapi maruah masyarakat India Muslim negara ini bukan semurah itu... maruah kami bukan untuk dijual beli.

“KIMMA tidak akan terpedaya mahupun termakan pelbagai janji apatah lagi kami sudah menyokong BN mahupun UMNO sejak dulu lagi. Kami lebih mengenali dan tahu hati budi BN dan UMNO.

“Walaupun pernah berasa kecil hati kerana kesetiaan kami kurang mendapat tempat dan perhatian sebelum ini, namun di bawah pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan Timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin, suara KIMMA serta masyarakat India Muslim kini sudah mula didengari dan mendapat sokongan padu kerajaan,” katanya pada majlis ramah mesra bersama ahli Batu Pahat dan Muar, seperti yang dilaporkan oleh BH.

 Gua : Teringat gua gen korea dedah Persatuan Belit Cakra Alam.


3 comments:

Gomo de Fuckers al Juburi said...

weii tambi,
dari RM50 juta tu bg kat group lu, baik bg RM10 juta sorang kat 5 Adun BN Perak utk lompat masuk Pakatan.
citt poraahh....

Umno pun tau la nilai lu org tahap mana...
sbb tu dibodohkan pun tetap setia.^_^
inikan pulak Pakatan yg sentiasa tak cukup duit nak spend jota2 utk kaum lu? lawak apakah sengeri ini??
wakakakaka....

wa minta mane2 pemimpin Pakatan cabar tambi ni utk kemukakan nama pemimpin yg offer duit tu dlm tempoh 3 hari.
klo tak ramai2 boikot restoran mamak.
nak tengok bola pi McD 24 jam, wakakaka....

org tua2 pesan,
bukan namanya Melayu klo tak pemalas
bukan namanya Cina klo tak perasuah
bukan namanya India klo tak pembelit.

^_^

zargus2702 said...

-wa cdangkn lu amik lawyer dr kalangan bangsa ni utk defend kes lu..geng2 ni mmg pndai brhujah dlm court maa..kes bunuh yg mane konfem suspek dilihat membunuh oleh saksi,tu pun suspek bole dibebaskn..ni kan plak kes kecik anak lu tu, celah nasi kandar je diorang belit..

-geng2 nasi kandar ni cube nk tarik perhatian krajaan,konon2 setia,konon2 xkan mnyokong pihak lain, piiraaahhh!!! ade la tu yg die nk mtk dr kerajaan..silap2 diorang nk sume pekerja diorang yg bribu2 dr india/pakistan tu diterima jd taraf penduduk tetap (pr) spaya diorang x kena nk byar levi pekerja import..

-xyah nk bodek2 la, jd mcm majoriti org cina skang ni, baik di semenanjung or kepulauan borneo msing2 brsatu hati mtk mcm2,komplen mcm2, bole dikatekn hmpir sume dibagi krajaan, sbb diorang bijak..bijak mngunakan kuasa undi,pndai tawar- mnawar, x mcm mjoriti mlayu n india ,yg tau nk menjilat jer..

aljo said...

Dah tentu KELING. Walau apa agama mereka, sikap pembelit tetap sama. Ada pulak tu mengaku melayu mcm parpukari si penagih arak.