Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 29, 2011

Gambar blogger UMNO dan arak.

Oleh : AdukaTaruna
Sumber : Topeng Perak

Dalam hal2 yang melibatkan hujah dan idea, Allah suruh kita lihat APA. Bukan SIAPA. Dalam hal2 yang melibatkan kesaksian, Allah suruh kita melihat SIAPA, bukan APA. Hal2 kesaksian ini termasuklah riwayat hadis, penyampai berita, saksi, etc. Tidak boleh fasik, kata Allah. Pergh.. ini macam intro dah boleh bertanding calon Dewan Ulama dah gua nih.

Terbaru, ditakdirkan Allah, tertangkapnya bukti (gambar) seorang UMNO yang berada dalam dunia KESAKSIAN. Jika kita ikut Islam, maka, kesaksian orang itu tidak boleh lagi diambil kira. Ada yang menuduh gambar itu superimpose. Tapi, gua lebih percaya Topeng Perak dalam bidang gambar2 ni. Dia ahli dalam gambar. Dan integriti dia dalam mendakwa masih belum tercalar.

UMNO dan akhlak.

Gua pun bukannya hebat sangat dalam akhlak kalau berbanding dengan ahli PAS secara majoriti. Tapi gua mendakwa, akhlak gua lebih baik berbanding ahli dan pemimpin UMNO secara majoriti. Dan faham bahawasanya, seandainya Allah menguji gua as pemimpin, belum pasti gua berjaya mengekalkan akhlak gua yang bertaraf lebih baik dari UMNO ini.

Gua nak story lu satu pengalaman gua berada dalam dunia UMNO. Ketika gua tumpang berniaga di premis perniagaan milik kroni Isa Samad. Orang2 Isa Samad, kebanyakannya adalah peminum arak, malah penghisap ganja. Salah seorangnya berstatus Ketua Pemuda satu cawangan taman perumahan yang berdekatan dengan premis itu. Ironinya, Ketua Pemuda UMNO Cawangan yang peminum arak itu berbaka yang sama dengan blogger UMNO yang didedahkan ini.

Ini gua saksikan dengan mata kepala gua. Cuma perbuatan mereka itu di belakang Isa Samad lah. Isa Samad pula gua pernah saksikan meluru masuk pejabat (atas premis perniagaan) untuk kejar waktu Magrib yang nak habis. Time tu gua tengah format komputer pejabat UMNO tersebut. Tiba-tiba dia meluru masuk dan sound gua.

"Ekau ado nampak sejadah tak, jang?"

Akhlak pemimpin UMNO yang tertangkap dalam sejarah.

Ada banyak yang tersembunyi. Tetapi tetap tidak terlepas di akhirat kelak. Dan manusia-manusia yang mengundi pemimpin jahat, pasti akan bertanggungjawab terhadap selama mana kekuasaan pemimpin jahat tersebut. Sebanyak mana jenayah dan maksiat yang dilakukan mereka.

Mari kita tengok dalam tajuk bunuh dahulu. Belum masuk tajuk seks lagi.

Sejarah pembunuhan dan kesiksaan yang dikaitkan dengan BN-UMNO.

1. Satu kampung muslim di Memali, Kedah dibunuh.

2. Datuk UMNO Taha Gemencheh, N9.

3. Samad Gul Kelantan.

4. Padang Terap oleh Najib Razak.

5. Mona Fendi.

6. Datuk Norjan. Wanita UMNO mati ketika berzina di Hotel Sabah.

7. Norita.

8. Timbalan Pengerusi MIC Johor mati ditembak.

9. Ketua Pemuda MIC Hulu Langat ditembak.

10. Adun Lunas dari MIC, Dr. Xavier Fernandez mati ditembak.

11. 2 penjenayah anak kepada seorang pengerusi MIC cawangan di Taiping, mati ditembak.

12. Bekas Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Permatang, Selangor, Datuk Abdul Aziz Mohd Noh ditemui mati bersama-sama Naib Ketua Wanita Umno Bahagian Tanjung Karang Siti Rohana Ismat.

13. Altantuya.

14. Teoh Beng Hock.

15. Rangka yang ditemui di Bangunan Umno Bahagian Kuala Terengganu, 6 Februari 2005, disahkan sebagai remaja perempuan yang dicekik secara kejam sebelum disumbat dalam almari di bangunan itu.

16. Bekas Ketua Umno cawangan Felda Mengkawang, Asimah Abdul Rahman, 51, mati dibunuh dengan kejam di rumahya di Felda Mengkawang.

17. Ketua UMNO Cawangan Limau Manis, Datuk Azaha Abdul Rani, cedera parah disimbah asid oleh seorang lelaki yang tidak dikenali di pekarangan rumahnya di Kampung Chekok, Panji.


18. Rusuhan kaum 13 Mei 1969

19. Rampas, pukul dan kurung oleh UMNO Rusila. 8 Januari 2011 jam 2:20 petang

Klik sini untuk gambar penuh 4 blogger UMNO minum arak. Pilihlah parti politik yang paling kurang buruknya berbanding sekumpulan buruk yang ada. Wallahualam.

8 comments:

Mannheim Schah said...

tak tau la plak air botol BARBICAN yg byk dijual kat uptown, pasar malam dan kedai mamak ni ada alkohol? bodoh pya fitnah....

arman said...

mannheim schah weeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

geli ketiak aku ngan komen kau....

aduyaiiiii....len kali kalo nak komen, mandi junub dulu la...

jengkoil sungguh...

Restless said...

lurus bendul jugak budak Mannheim Schah nih.hahahaha.

Restless said...

weii bhai..letak la gambar parpukari tu.hahahaha....

Gomo de Fuckers al Juburi said...

bhai..no.19 tu tak melibatkan kematian la, mana buleh weii...
tu mcm muka zainulpakaq dan Wan ji...minum arak pakai baju Pas tu, kurang sikit dosa, wakakaka...
arman, mannheim tu lupa niat mandi junub, lu ajar la dia ^_^

AdukaTaruna said...

Puak2 Rusila selalu guna gambar Barbican tu untuk negatifkan Ostad Wan Ji. Tu yang gua letak as gambar arak tu. Hahaha

abanghensem said...

20. sorang blogger yang kononnya kebal kena hempuk curi dari belakang kat rusila....

Mannheim Schah said...

owh.... wakaka! mana la den tau.... sori ye tuan tanah... ;p