Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 27, 2011

Pembolehubah Hadi Awang mudah didekati.

Oleh : AdukaTaruna

Pembolehubahnya ialah orang yang mendekati Hadi itu boleh menggugat kuasa politiknya atau mengukuhkan kuasa politiknya.

Jika mengukuhkan kuasa politiknya, jangan kata UMNO mendekati, dia sendiri boleh mendekati UMNO. Jika mengukuhkan kedudukan kuasa politik Hadi, berkerajaan campuran dengan APCO-Israel melalui UMNO sendiri akan menjadi wajib. Jika mengukuhkan kedudukan kuasa politik Hadi, amanat kafir dahulu anytime boleh dilupuskan. Benda kecil. Ayat Al-Quran sendiri memansuhkan ayat Al-Quran lain.

Perjumpaan Hasan Ali dengan izin Presiden PAS, dengan UMNO Selangor adalah dalam kedudukan PAS datang (mendekati) berjumpa UMNO. Bukan UMNO datang berjumpa PAS. PAS mendakwa, PAS mahu mendengar tawaran UMNO. Peliknya, jika yang menawar ialah UMNO,mengapa yang start kereta, berkejar dan  berlutut untuk berjumpa ialah PAS?

Sejarah lampau, IPD Marang dilaporkan pernah dikepung team Hadi kerana cubaan menahan Hadi. Pembolehubahnya, polis itu mendekati Hadi adalah berada dalam tajuk menggugat kuasa politiknya. Jika polis itu mendekati Hadi dalam tajuk membantu kuasa politiknya, sudah pasti polis itu dibenarkan memberi kuliah di masjid Rusila.


Sebelum Hadi menunjukkan true color, tiada hujah orang biadap boleh dipancung. Kaset lawan kaset. Takrifan biadap dan hukum2 Islam jatuh kepada sidang Rusila. Bila tarikh bermula UMNO kafir, dan bila tarikh kafir UMNO berakhir. Mengapa tiada draf hudud PAS Terengganu yang memperuntukkan hukuman pancung dan mati untuk orang biadap? Dan jika gua membuat laporan polis atas kenyataan wajib bunuh dan pancung pengikut Hadi, adakah Hadi dan PAS Terengganu mempertahankan pengikut mereka atas nama perintah hukum Allah?

Islam itu mulia. Yang bodoh itu Hadi. Paling bodoh dan zalim itu penegak kepada kedudukan Hadi.

4 comments:

Contact Information said...

lu silap bro.
PAS parti dakwah.
so PAS kene lah g jumpe UMNO.^_^
org nak berdakwah kene g jumpe org bro.^_^

betul tak bro.SFH.^_^

Gomo de Fuckers al Juburi said...

ubah la skit bahasa tu AT.
puas wa nasihat, lu masih degil.
wa bacakan sajak penyucian jiwa la mcm ni..moga2 hati lu lembut utk berbudi bahasa dgn ulamak..^_^

AdukaTaruna said...

yer la... yer la.. lepas ni gua taip sambil pegang tasbih.

Hanz Newman said...

A ah la AT .. ubah la sikit bahasa kan ke jiwa bangsa... bahasa lu dah terlalu 'high' sampai menjiwa bangsa-t ... ho ho ho. Ubah sekarang. B4 it's too late!

TAPI bahasa indah, bunga-bunga pun lu mesti terus sinis, kreatif & kritis la. Keep it up, bro!