Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 16, 2010

Parpu Kari : Wajah pejuang sejati Melayu.

Sumber : ReformisJalanan

Inilah Dia Parpukari "the Pariah"





Nama sebenar parpukari ni ialah Salim bekerja sebagai seorang pegawai di Bank Muamalat Malaysia Berhad Tingkat 25. Sebenarnya memang dia tidak berilmu (lulusan SRP) sahaja tapi dapat masuk jadi pegawai sebab cable dan croni CEO lama yang dah kena tendang.. Kalau tengok rupe..memang tak de kias-kias melayu langsung..yang ade cam muka India Muslim jer..(dah nama pun Salim yer tak). Tak tau la pulak Bank Islam yang bernama Bank Muamalat ni selambe jer biar staff dia BIADAP dan menabur fitnah..memang sah tak pernah pergi kelas shariah..





 


p/s : Muka Pan Asia siot.

16 comments:

Anonymous said...

pergh!!!!! lu kutuk direct jer mamat ni..... orang kelantan kata "atah mmotek"!!!! ( lu kena tau istilah ni..... nak tau makna lu tanya bini lu la).....

-abanghensem

jeebond said...

Bro.. Gua mohon copy utk sama2 sebarkan kat blog gua jugak.. Ok..

jeebond said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

macam babi Afrika pun ada...

kontol said...

ada bau bacang dgn Dr. Mujahid Rawa ke?

bumblebee said...

uwwekkk.
mcm muka perogol bersiri.
kah kah kah.

Anonymous said...

MACAM KACUKAN LEMBU DAN SELADANG (SELEMBU)JERR!!!! KALU NAK BELA KENA PAWAH (SECARA BERKELOMPOK)SEBAB PEROT JE DAN MACAM TENOK (TAPIR/CIPAN)

sabut antusabut said...

klau dah kacuk lembu dan seladang(selembu) bolehlah sembelih.........

Hanz_Azdi said...

Bukan masalah dia mamak ker kulit itam ker, rambut karat ker, gemuk pendek ker..TAPI biadap dia melampau dah...hagak-hagak ler nak maki, kutuk orang pun...etika mana dia pakai entah..orang kafir pun tak perangai cam dia...dah islam, kena ada akhlak ler, tu yg diutamakan, didahulukan. Kalu ya pun dia jahat,brutal etc, cuba horamt orang (kawan & lawan) sikit, sopan sikit (patut-2 ler) jadi ler.

sasaran dikesan ...kot sesape nak upah wa luku kpala dia, tarik rambut dia, sila bank-in RM10K ke akaun AT..hehehe...wa gurau jah...wa leh buat for free.

Anonymous said...

Aduka,

Kalau lu siasat lebih terperinci simamat keling ni, lu akan tahu kenapa dia boleh menulis tanpa ikut adab penulisan setidak-tidaknya setaraf dengan lu....

Kenapa dia boleh bersikap biadap terhadap pemimpin Pakatan Rakyat...? Dalam UMNOPUTRA ramai eeee yang kontrol UMNO. Penyebab utama keling ini menjadi berani kerana dilindungi oleh UMNOPUTRA.

Keling ini dikenali oleh polis, SPRM, Jabatan Perdana Menteri dan dikatakan keling ini juga mendapat upah lumayan dari UMNOPUTRA...?

Sebenarnya gua langsung tak kenal keling ini, tapi disebabkan orang ini selalu mengeluarkan pendapat bersifat kurang ajar, maka ada beberapa orang dari rakyat Malaysia yang telah merisik ingin mengetahui siapa pukimak yang bernama parpukari.

Sama ada benar atau tidak, dia adalah sebahagian pengkhianat yang dijadikan anak emas polis.

Anonymous said...

adik beradik lu orang lah...USUL KETURUNAN GENETIK YG SAMA..!! apa komen lu orang..?

Anonymous said...

aikk..tak ada komen balas..aku menang.huhuhuh aku menang...!!

sekali pulang paku buah keras semua tergangga..!!

baru kau tahu aku sapa ya...

aku lah aku..

kah kah kah ...

Anonymous said...

nampak handsome, segak dan tampan.
dari putera umno.

Anonymous said...

PATUT LA LETAK NICK KARI...MUKA MCM JEBON!!!!!!AHAHHAHAHAHA

Anonymous said...

Masa korang kutuk orang UMNO dulu ada fikir tak pasal hemah ke lebih-lebih ke? takde kan, kau main hantam aje, bila kena kat diri sendiri terus melompat. memalukan betul

jamaljlj said...

blog parpu ni femes.....
ramai puak2 pr hantar komen....
puak2 pr x puas hati sbb kene kutuk dgn parpu kaw2 punye....

hahahahaha......
padan muke korang.....
welldone parpu.....
kutuk kaw2 lagi....
sampai bernanah mata dgn telinga dorang.....

muahahahahahaha