Skip to main content

Parpu Kari : Wajah pejuang sejati Melayu.

Sumber : ReformisJalanan

Inilah Dia Parpukari "the Pariah"





Nama sebenar parpukari ni ialah Salim bekerja sebagai seorang pegawai di Bank Muamalat Malaysia Berhad Tingkat 25. Sebenarnya memang dia tidak berilmu (lulusan SRP) sahaja tapi dapat masuk jadi pegawai sebab cable dan croni CEO lama yang dah kena tendang.. Kalau tengok rupe..memang tak de kias-kias melayu langsung..yang ade cam muka India Muslim jer..(dah nama pun Salim yer tak). Tak tau la pulak Bank Islam yang bernama Bank Muamalat ni selambe jer biar staff dia BIADAP dan menabur fitnah..memang sah tak pernah pergi kelas shariah..





 


p/s : Muka Pan Asia siot.

Comments

  1. pergh!!!!! lu kutuk direct jer mamat ni..... orang kelantan kata "atah mmotek"!!!! ( lu kena tau istilah ni..... nak tau makna lu tanya bini lu la).....

    -abanghensem

    ReplyDelete
  2. Bro.. Gua mohon copy utk sama2 sebarkan kat blog gua jugak.. Ok..

    ReplyDelete
  3. ada bau bacang dgn Dr. Mujahid Rawa ke?

    ReplyDelete
  4. uwwekkk.
    mcm muka perogol bersiri.
    kah kah kah.

    ReplyDelete
  5. MACAM KACUKAN LEMBU DAN SELADANG (SELEMBU)JERR!!!! KALU NAK BELA KENA PAWAH (SECARA BERKELOMPOK)SEBAB PEROT JE DAN MACAM TENOK (TAPIR/CIPAN)

    ReplyDelete
  6. klau dah kacuk lembu dan seladang(selembu) bolehlah sembelih.........

    ReplyDelete
  7. Bukan masalah dia mamak ker kulit itam ker, rambut karat ker, gemuk pendek ker..TAPI biadap dia melampau dah...hagak-hagak ler nak maki, kutuk orang pun...etika mana dia pakai entah..orang kafir pun tak perangai cam dia...dah islam, kena ada akhlak ler, tu yg diutamakan, didahulukan. Kalu ya pun dia jahat,brutal etc, cuba horamt orang (kawan & lawan) sikit, sopan sikit (patut-2 ler) jadi ler.

    sasaran dikesan ...kot sesape nak upah wa luku kpala dia, tarik rambut dia, sila bank-in RM10K ke akaun AT..hehehe...wa gurau jah...wa leh buat for free.

    ReplyDelete
  8. Aduka,

    Kalau lu siasat lebih terperinci simamat keling ni, lu akan tahu kenapa dia boleh menulis tanpa ikut adab penulisan setidak-tidaknya setaraf dengan lu....

    Kenapa dia boleh bersikap biadap terhadap pemimpin Pakatan Rakyat...? Dalam UMNOPUTRA ramai eeee yang kontrol UMNO. Penyebab utama keling ini menjadi berani kerana dilindungi oleh UMNOPUTRA.

    Keling ini dikenali oleh polis, SPRM, Jabatan Perdana Menteri dan dikatakan keling ini juga mendapat upah lumayan dari UMNOPUTRA...?

    Sebenarnya gua langsung tak kenal keling ini, tapi disebabkan orang ini selalu mengeluarkan pendapat bersifat kurang ajar, maka ada beberapa orang dari rakyat Malaysia yang telah merisik ingin mengetahui siapa pukimak yang bernama parpukari.

    Sama ada benar atau tidak, dia adalah sebahagian pengkhianat yang dijadikan anak emas polis.

    ReplyDelete
  9. adik beradik lu orang lah...USUL KETURUNAN GENETIK YG SAMA..!! apa komen lu orang..?

    ReplyDelete
  10. aikk..tak ada komen balas..aku menang.huhuhuh aku menang...!!

    sekali pulang paku buah keras semua tergangga..!!

    baru kau tahu aku sapa ya...

    aku lah aku..

    kah kah kah ...

    ReplyDelete
  11. nampak handsome, segak dan tampan.
    dari putera umno.

    ReplyDelete
  12. PATUT LA LETAK NICK KARI...MUKA MCM JEBON!!!!!!AHAHHAHAHAHA

    ReplyDelete
  13. Masa korang kutuk orang UMNO dulu ada fikir tak pasal hemah ke lebih-lebih ke? takde kan, kau main hantam aje, bila kena kat diri sendiri terus melompat. memalukan betul

    ReplyDelete
  14. blog parpu ni femes.....
    ramai puak2 pr hantar komen....
    puak2 pr x puas hati sbb kene kutuk dgn parpu kaw2 punye....

    hahahahaha......
    padan muke korang.....
    welldone parpu.....
    kutuk kaw2 lagi....
    sampai bernanah mata dgn telinga dorang.....

    muahahahahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.