Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 9, 2009

Hadi tidak bangsat seperti Paklah.

Oleh : AdukaTaruna

Anwar mohon maaf kepada pengundi kerana kekacauan dalam parti PKR. Si ulama bangsat tetap ego kerana dia adalah pewaris nabi.

Anwar memberi amaran kepada pemimpin PKR supaya berada dalam polisi BR. Tetapi si ulama bangsat tidak berupaya melakukan penegasan yang sama. Kalau dulu kemain lagi garang UMNO kafir, sapa tak undi PAS dia pakai cawat. Tapi bila 'anak sendiri' melakukan kesalahan, double standard tipikal ulama Melayu.

Ronnie Liu cepat menguruskan persepsi apabila menafikan tuduhan blogger yang dia ada kaitan dengan Parti Komunis Malaya. Si ulama bangsat Hadi? Tidur seperti Paklah. Boleh pula pemimpin lain yang tampil menguruskan persepsi ABC herdik TGNA. Yang ABC mana?

Wahai ulama penipu. Sila jawab 3 hujah ini. Dapat? Mustahil beb. Hujah jawab dengan hujah; bukan jawab dengan resepi Kuew Tiaw. Ngeeee....

2 comments:

Anonymous said...

Aduka...
(nama ko macam orang primitif la, aku raso ko tak kenal persepsi...ko cuma kona pepsicola)
Apo la ko dok sibuk...
ko tak tahhu ko? Wala'..
Nimakahai lu...Tionaseng
Gua cakap sama lu...
apo maknonyo wala' Pas
ado wala' ko dalam umno?
ko umno panggil wali'
BHAI...
gua rasolah...
lu keno pakai apo bendo tuh...(gua lupo lah)
lu pakai meriam katak maaa...
gua ingat lu kena tiru penyokong kelantan. Apa pasai dia olang bakar kelusi stadium?
Lu pakai otak la kawan...
gua ingatingat la, dia olang marah stadium. Pasai apa malam ni stadium ni tak bagi pasukan dia olang menang? (betul ke gua cakap ni bhai?) Itu gua ingatingat la...persepsi maaa
lu punya pepsicola macam mano?
kawan...
gua ingat ahh..
lu pigi kalantan sana ahhh
lu jumpa tok gulu nik ajis la...
lu bawak lu punyaa anak hantu...sapaa tuh...waaa sudah lupa laaa...lu panggillah sapaa lu kenal...
bhai
ini kerja dakwah bhai...
serius gua cakap...
balasannya "Ya Allah, bhai" Bidadari bhai...
(gua syok sama dia, gua talak syok sama anak boss hadi maaa...)
bhai...
(sekarang gua nak main bahasa cinto dengan lu)
bernasib malang sungguh bangsa kita
genetik bhai macam lu selalu sebut.
Tapi kita selalu lupa...
bangsa kita mula menjadi mulia ketika nurrr menyirami tanah air pusaka moyang ini
denai-denai Islam mula mencambahkan tunas-tunas...
genetik tetap genetik
Islam menyuburkan genetik Melayu. (tamat gua bercinto dengan lu)
(sekarang gua nak jadi kapten je, konon2 lu prebet)
Hoi prebet...
TUAN>>>>>>>>>>
lu prebet suara lebih tinggi dari saya pulak...dengar sini
tuan....
malam ini lu pergi rogol anak boss hadi...
MAKLUMAT RAHSIA.
BAIK TUAN.
(gua pening lah bhai...)
Lu pikir sendirilah.....
tido lagi sodaplah...

Anonymous said...

aku percaya bukan setakat Hadi, malah penyokong Hadi pun takkan dapat jawab soalan kau tu..setakat balas maki hamun boleh la.... tu aku tak heran, semua org boleh maki hamun tp tak semua org boleh memecahkan tempurung jumud sendiri dan berfikir dgn cerdik.......

~KOPI JANDA