Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 24, 2009

Non muslim PKR perlu ludah muka muslim PKR sekor per sekor.

Oleh : AdukaTaruna

Babi bermisai buat alasan.

Bila si babi melompat, mulalah keluar cerita juta2 kena bayar. Naik menyampah gua. Juta2 tu hanya sedikit asam bai. Kalau lu tak boleh kena air laut, jangan jadi nelayan. Bongok! Kalau tak boleh kena tekan dengan juta2, jangan jadi pemimpin. Jadi babi jer senang.

Majority gen Melayu yang jenis sial ni adalah jenis yang ada misai ala2 MIC. Semua orang ada misai, tapi yang bernaluri kuat menyimpan misai gua perhatikan kebanyakkannya jenis sial. Lu tgk pemimpin MIC, lu tgk ketua cawangan UMNO kg masing2. Yang bernaluri menyimpan misai, memang jenis poyo, gila kuasa dan duit. Lu semak la sendiri dakwaan gua nih.

"Ya, itu yang kita minta sebab kes dia ini berlainan. Kes dia melibatkan kes displin, kes SPRM dan kes peribadi. Ini masalah yang berkait dengannya, kalau begitu rumit, bagaimana nak jadi wakil," kata Anwar.

Kepala ayah kau la Anwar. Mana dia makanisme lu nak tahu seseorang calon itu bersih dari masalah atau tidak sebelum menjadi calon? Dah jadi baru cakap.

Tamak! Tamak beb. Kalau dah tahu ramai babi dari manusia dalam PKR, tak payah berebut kerusi banyak2. Kasi kat parti senior.


PKR parti babi junior. Dulu PAS pun sama.

Ini adalah fasa pembersihan PKR. Dia kan parti baru. Dulu PAS pun sama gak.

Bodoh piang. Semangat 46 pun parti baru, stendet la ramai masuk UMNO balik. Apa dah jadi? PKR pun parti baru, nanti PKR akan jadi macam Gerakan? Semua non muslim dalam tu. Yang muslim masuk UMNO. Pembolehubah tak sama la bongok.

Masa ramai ulama2 babi dalam kepimpinan ulama PAS masuk UMNO, BN lebih maha kuat dan lagi zalim. Parti Islam dibersihkan. Tapi skang PKR bukan parti Islam. Kalau ramai Melayu2 babi masuk UMNO, apa yang tinggal? Serupa tak payah ada PKR ma kalau PKR menjadi Gerakan dan DAP.

Yang Melayu masuk UMNO, yang Islam masuk PAS. Tu pasal gua cakap, lu tunjuk gua sapa intelek dalam PKR bawak sini. MSK? Saifudin? Cikgu Bard? Anwar Ibrahim? Zahid? Sebab lu semua bongok gua terang lagi sisi lain.

  • PAS dibersihkan tinggal muslim sejati.
  • PKR dibersihkan tinggal siapa? Tinggal non muslim kelas pertama. Yang Melayu? Semua babi2 dalam tu. Boleh kira Melayu bukan babi dalam PKR sama macam DAP nanti. So, pusing2 tak perlu ada PKR. Sebab PKR dah jadi parti macam DAP dan Gerakan.
Lu suruh semua Melayu dalam PKR tu berbaris ala2 kawad cam, termasuk Anwar; dan semua PKR non muslim ludah muka mereka sekor per sekor.

9 comments:

Anonymous said...

Saudara AT,


Hang sedaq dak ni bulan puasa?? Bawak-bawak mengucap sikit ...
Yang nak ludah orang-orang lain tu pehal?? Emo pulak lebih-lebih ... bawak bersabar ye...

Evelyn said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sbb den baca lompat2, kesimpulan den adalah... jgn simpan misai, nanti kena ludah.. hi3..

nyle

Anonymous said...

"Hang sedaq dak ni bulan puasa?? Bawak-bawak mengucap sikit ...
Yang nak ludah orang-orang lain tu pehal?? Emo pulak lebih-lebih ... bawak bersabar ye..."

dah memang betul,apa lagi nak dikate bro..maki jer lah untuk org mcm ni..

eddy said...

huu..kne ludah eh
nasib baik wa dah cukur misai n janggut.utk 100% H1N1 protected!

Anonymous said...

Berapa peratus sangat melayu PKR yang khianat? Bukan melayu PKR pun ada gak yang khianat. Kenapa lu tak maki? Ape hal pulak nak ludah muka Nuar? Kalau tak de Nuar dan PKR, tok sah mimpilah pembangkang nak menang macam sekarang.

Anonymous said...

lu memang spesis melayu sejati la

sikit2 nak amok, ludah.

jibam

Katon Tin Ton said...

misai tebai... memang betul la cakap lu AT

Last week ada polis pakai uniform naik moto kapcai tahan gua. Misai tebai macam kepala tamil eelam yang kena tembak tuh. Alasan dia gua masuk one way / no entry.

Memang betul pun jalan tu one way tapi gua masuk ikut laluan yang betul. Gua siap tunjuk lagi kat dia sign no entry tu kat mana. terkebil2 dia. OK OK OK tu je katanya.

Memang bangang, padahal cina2 lahanat dok main parking ikut suka tepi jalan sampai mengganggu lalu lintas dia tak kacau pulak. Dia jeles kot sebab gua berjanggut, dia bermisai

Anonymous said...

Jangan main kepala bapak Anwar. Dia dah meninggal. Kau nk mencarut pun tengok la sikit. Jangan biadab sangat..