Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 3, 2009

Masa untuk Anugerah Babi-Babi Negara.

Oleh : AdukaTaruna

Wokeh geng. Gua imbas balik basic asas kita. Kita rakyat. Diorang pemimpin. Bermakna diorang balaci, dan kita bos. Bukan terbalik. Faham?

Dalam perjuangan kita menghapuskan ISA binatang ni, ini semua adalah kehendak dan perjuangan kita sebagai rakyat. Dan pemimpin2 yang hadir sebagai balaci kita, kita ucapkan terima kasih daun keladi. Semoga di hari depan, mereka terus istiqomah berkhidma untuk kita. Tamat satu tajuk.

Skang masuk tajuk lain. Masa untuk Anugerah Babi-Babi Negara. Anugerah ni khas untuk pemimpin yang masa ceramah, dalam blog, depan media kemain berjuang untuk kita, tapi, bila kita sensara 1 Ogos ar t, dioang tak datang.

Meh kita semak dan calonkan. Gua mula dulu.

Senarai pencalonan Anugerah Babi-Babi Negara.

1. Tuan Guru Nik Aziz - calonan ditolak sebab awal2 mengatakan uzur.
2. Nasharuddin Mat Isa -
3. Husam -
4. Mat Sabu -
5. Daud Iraqi -
6. Mamat poyo Salam Kamunting Nik Abduh-
7. Nik Adli yang 100 000 solat hajat nak lepaskan dia dari ISA ari tu -
8. SU PAS Mustapa Ali -
9. Harun Taib mana? -
10. Ustaz Azizan - calonan ditolak sebab dia bertugas sebagai MB
11. Karpal Sih - calonan ditolak sebab uzur
12. Lim Guan Eng - calonan ditolak sebab bertugas sebagai MB

Lu orang sambung dan semak. Nanti gua buat poll Anugerah Babi-Babi Negara.

8 comments:

perunding said...

slow down la kawan..brek skit


najib and the whole geng tengah bantai kita tuuuuu

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bagi gua lu punya anugerah pingat tu bagi kat semua Ahli Parlimen Pakatan Rakyat dan Ahli Undangan Negeri (ADUN ADUN Pakatan Rakyat)yang tidak hadir semasa perhimpunan Bantahan ISA pada 1 ogos 2009 . Mereka semua macam *&^%%$##@#@%$##% betul betul mangkok hanyut punya pemimpin baik PAS / PKR / DAP macam laknat . Gua ,isteri gua , anak 2 gua semua turun dan berpedih kena gas sial tapi kami tetap memperjuangkan sampai selesai demo . Lastly tolong bagi pingat H1N1 tu kat depa semua.

Din said...

AT,
Aku dpt hidu hang punya point..

Tp cam kata bro perunding la.. slow down dan brek skt..

uma said...

haha..
ganas tul bunyi anugerah tu..haha

PAS Gurun said...

bro aduka,
bg mat sabu turun...
mustapa ali pn ada..
gua jln skali depa...
buang pencalonan...

Anonymous said...

bro aduka silap.Mustafa ali,aku nampak masa perarakan ke sogo dari pejabat agung pas.

Anonymous said...

aduka,
banyak pemimpin pas yang ko posting tu silap.aku syorkan kamu tengok gambar link kat bawah.

http://trgkini.blogspot.com/

saiful said...

Apa la ko orang ni bangang, bahlol,tolol, binawe, choplot, hantu raya dan semua gelaran adalah layak bagi kau semua kerana kurang ajar.
kalau kau nak gelaran TOKOH BABI NEGARA tu ambiklah jangan bagi kat orang lain rebut lah dikalangan kamu terutamanya haji jamaluddin perangai kurang ajar, kot-kot dapat gelaran haji dam kot.