Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 28, 2009

Barua punya ulama.


PERSEMBAHAN daripada akhil dan Waheeda pada sambutan Maulidur rasul peringkat Kebangsaan 1430H/2009M di Dataran Merdeka.

Masa miskin jual ayat Al-Quran kat pentas PAS. Isteri lu la yang banyak kasi support. Moral, tenaga, motivasi, etc. Anak bini lu la yang susah senang sama dengan lu.

"Kat belakang sana, ada ana punya kaset la. Harap ibu kakak boleh singgah2 sama ana punya gerai la."

Lebih kurang camtu la setiap kali dia ceramah kat pentas PAS. Barua punya ulama. Bila senang, dah dapat bergandingan dengan betina Waheeda, eh... terus lupa anak bini. Jubah la, unta la, sunnah la. Hadis la.

Kalau kesenangan lu semata2 nak siksa isteri dan anak2, lebih baik lu susah la bangsat. At least anak2 lu tak terhina macam ni.

11 comments:

indiana_jones said...

BARUA PUNYA ADUKA!!!!

LU LAGI BANGSAT ADUKA!

**%^$#@*&^%!@@%*pppttuuuiiitttt!!!!

Anonymous said...

yang lu ikut sangat perkembangan akil hai tu apa kejadahnya aduka?ko nak samakan akil hai dengan TG haji hadi ker?kahahakahhakah.
konon2nya seme ulama xleh percaya.jauh langit dari bumi.

blah lah weiii..

Anonymous said...

bangsat AT, akil hayy ni pun kau gelar ulamak? pastu kau bangsatkan 'ulamak'..aku tau motif kau sebenarnya nk bangsatkan ulamak..
bangsat AT

Anonymous said...

pukimak lu lahanat anjing...
lu kalo nak bantai akil hay jgn main nama ulamak. menatang tu bkn ulamak...

Anonymous said...

AT oii, akil ni le mee celup yang nik abduh duk kata tu, yang lu nak kaitan dengan ulama pesal? ko tengok bacground akhil nie memag sah mee celup...

Anonymous said...

tu lah sbbnya reason AT kenapa dia tak setuju kepimpimpian Ulamak di angkat ke mertabat semua yang di buat ulamak mesti di walak...

Anonymous said...

Akil hayy tu ulamak ke? Kah! Kah! Kah! Jauh panggang dr api... Mentang2 la dia pakai jubah, pakai serban, berjanggut, boleh ckp arab sikit2... Senang2 ko dah kira dia sama cam ulamak! Kah! Kah! Kah!..

-org kecil

nizamtoha said...

pukul rata nampak..
hehehe..

Ulama UMNo tu nak panggil ulama ke?

anti AT said...

padan muka lu kena kutuk! sedap sgt kutuk ulama'. lu igt lu bagus sgt ke? blah r!!!

Anonymous said...

masa kau susah dulu kau bangsat gak...

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體