Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 26, 2009

Bangsat punya ulama.

Oleh : AdukaTaruna

Atas dalil siapa makan cili yang diajar ulama Nik Abduh dan ulama Tantawi, gua nak tibai sekor lagi ulama ni. So, siapa makan cili dia rasa cili la. Siapa makan eskem, dia rasa eskem. Kamhai punya ulama.

Gua nak tibai ulama ni dalam masa yang sama gua nak tumpang jubah pewaris nabi dia. Sebab hanya jubah dia yang boleh bagi syafaat kat padang masyar sekaligus tiket masuk syurga. So, dalam gua tibai ni, harap ulama makan cili pro la. Gua nak mintak secebis kain jubah tu. Kang tak lepas plak gua kat pemeriksa tiket pintu masuk syurga.

Poligami ulama bangsat.

Dey... bangsat.

Lu bukan Presiden PAS ma. Lu bukan ahli politik yang menawarkan kehidupan diri dan jumlah masa kepada umat ma. Jadi, lu sesuai amalkan poligami.

Kalau lu Presiden PAS memang gua ludah jer. Dah la tamak jawatan, tambah lagi jawatan yakni poligami. Ostad Azizan pon gua dengar poligami gak. Tapi jawatan dia tak banyak. So, jumlah beban, jumlah fokus dia sesuai dengan 24 jam yang Allah berikan.

Dey ulama bangsat.

Isteri lu pun dah setuju dah dimadukan. Bangang punya lelaki. Kalau si betina tu tak nak dimadukan, tolak dalam lombong jer la. Betina tu pendatang, buat cara pendatang. Kenapa pula yang berkorban susah senang dengan lu selama ni perlu dicampak.

Panas gua beb. Panas gua dengan lelaki yang celaka macam ni. Serupa Siti Nurhalija. Pendatang yang menerajang pemilik asal.

Dey ulama.

Gua sokong lu bertanding Presiden dan Timbalan Presiden. Kapt_Shiqaqi dan semua level IQ penyokong Hadi, pasti akan sokong. Lu oranglah pemegang tiket syurga kami.

6 comments:

uma said...

tu dia...hehe
sapa2 nak masuk blog,
sile ambil wuduk dulu..haha

lelaki_ini said...

Lu ni, kapt_shiqaqi dah senyap pun lu sumbat dlm perahu gak eh, haha.

Dlm kes ni, wa mmg benci gile dgn Akhil. Lu khianat dgn ilmu lu. Lu khianat dgn da'wah lu. Isteri taat lu abaikan, anak2 lu campak tepi.

Baca berita smlm, wa speechless. Rasa nak lempang je mangkok nih. Wa benci gile dgn lu. Abaikan isteri solehah & anak2 yg baik. Bangsat punye Akhil.

Panas Hati said...

http://percayaker.blogspot.com

harta aku adalah harta aku. harta kau, harta aku.

Syura untuk ulama. presiden dan timbalan pun untuk ulama. ketua pemuda untuk ulama. ketua muslumat untuk ulama. ketua dewan ulama untuk ulama.

dah tu. apa yang profesional dapat?

jawapannya. ulama dan profesional sering bersama.

boleh percaya ker ??

zaminc said...

wa panas tul dgn akil...
tambah panas bila dia kapel dengan waheeda... ohh tidakk... :P

uma said...

wa rasa lu org panas
sebab mamat tu tangkap waheda kot..haha

Hanz_Azdi said...

hehe uma... tu pasai la kot, kot Akil kapel dgn nek umo 80 (walaupun bekas Miss Universe ker Miss World ker..mau 40an dulu kot), mungkin sbb tu ramai tak hangin semacam kot...tapi mmg betul Akill dah nampak tak adil sama anak bini dia, bebulan tinggal anak-bini, cam tak bertanggungjawab langsung lak. Damn!
Mungkin dia adil (baca: tgh mengadili) dgn Waheeda .. hehe