Skip to main content

UMNO Selangor mahu diterajui Najib

KLANG 12 April - Majoriti UMNO Bahagian di Selangor mahu Datuk Seri Najib Tun Razak menjadi Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri itu bagi menggantikan Tan Sri Muhammad Muhd. Taib yang tewas pada pemilihan baru-baru ini.

Ketua Penerangannya, Datuk Abdul Rahman Palil berkata, Perdana Menteri yang juga presiden parti adalah orang yang paling layak mengetuai UMNO Selangor pada masa ini.

Hahaha.

1. Bodek najib dalam masa yang sama:

2. Taknak Muhammad yang super bodoh tu. Maybe ini suara Khir Toyo nih. Kuang3.


''Bagaimanapun berdasarkan maklumat risikan yang saya peroleh setakat ini, majoriti UMNO Bahagian di negeri ini mahukan Najib menjadi pengerusi kerana beliau lebih arif," kata beliau

Wakakaka. Sampai cakap Najib lebih arif hal ehwal Selangor ni beb. Boleh tahan gak bodoh mamat nih.

Tapi lagi bodoh PKR sebab kasi kerusi mamat bodoh ni menang free. Tak nak minta maaf plak tu kat rakyat Malaysia. Punya la bangsat si Anwar nih. Genetik Melayu beb. Kalau gen Jepun ketua dah mohon maaf dah.

Siapa fanatik Anwar, wa akan kata manusia paling bodoh dalam kelompok IQ penyokong PR. Siyes.




Comments

  1. surat ni patut publish kat siswa pelajar je,,
    macam idea budak2 baru tingkatan 1 yang sedang dipupuk sayangkan bahasa melayu..
    hehe
    camana Utusan leh siar? haha

    kalau harapkan tv1 tu, memang tak kemana la bangsa nak maju
    --> tv1, yg lain pun 2x5

    cuba banding cerita yg media barat produce, dengan media Msia produce,
    [itupun yang Msia produce banyak ciplak media barat punya idea..]
    open dalam media diorang jangan ceta la..
    modal isi dan knowledge yang disampaikan pun bagus..
    [kalau tgk cara wartawan dia korek maklumat pun kagum oo]

    nur balik rumah kalau, takde mood nak layan tv kalau ceta2 melayu..
    tengok realiti tv barat jugak yg best,,
    ceta diorang yg best antaranya:
    - amazing race
    - survivor
    - How clean is ur house
    - Jamie's Olivers cooking show (nigella barker also, and etc)
    - Fingertips (utk bebudak)
    - Jon and Kate +8
    - SuperNanny
    - Extreme makeover (house version pun ada, best2)
    - uihh, banyak sangat kalau list,


    cerita yg barat produce sure ada challenging,
    cerita open je, nak masuk kilang dia, nak tengok cara dia berkebun, develop teori fizik guna pakai kat rumah camana, nak menipu camana trick apa guna, nak saiko orang/budak camana..etc2
    melayu punya produce?

    btw, knowledge diorang byk sangat boleh share kat public, sampai yg disembunyikan tu pun kita(kat sini) tak kisah dan rasa cerita diorang best..
    kat msia knowledge tak tercapai lagi, tau kenyangkan perut je

    takpe laa, modal artis ada lagi..

    err.. panjang lak komen
    haha

    ReplyDelete
  2. bagus..
    mesti geng mat taib x puas ati
    maka dgn sendiri...
    kita leh cari makan..
    cume kene cucuk lebih skit je..haha

    bab cucuk
    lu x leh bg kat puak ijau..
    kene org lain ambil
    alih bab cucuk ni..haha

    mcm jahat je bunyi nya..haha

    ReplyDelete
  3. kau suma lanyak
    semua orang pun bodoh
    tapi kalau ikut cerita kau tu, anwar bukan bodoh, tapi besar kepala
    apa-apalah aduka oi

    ReplyDelete
  4. ehh, nur silap entri la komen..
    huhuhu
    hampeh betul

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.