Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 21, 2009

Puak PAS bikin jobo lagi..

Oleh : AdukaTaruna

Selepas puak2 artis ditekan, dihebahkan menyertai PAS, sehingga menyebabkan mereka terpaksa membuat penafian terbuka, kini, giliran Eli pula.

Eli yang menghormati status ulama TGNA dengan mengunjungi beliau memakai baju kurung dan selendang kepala, dihebahkan ingin memeluk Islam. Pada wa, ini menyebabkan tekanan kepada Eli.

Seandainya tekanan sedia ada (gambar membuto) ditambah dengan tekanan baru, yakni spekulasi memeluk Islam, dibimbangi Eli terpaksa membuat kenyataan penafian.

So, semua orang akan rugi. Musuh pun boleh memanupulasi keadaan. Jangan jobo sgt la bro. Doakan jer secara senyap untuk kes2 seperti ini.

8 comments:

Anonymous said...

Salam bro.,
saya setuju ngan bro..., sikap terlalu over exited sangat sering kali memakan diri kan kan kan

Anonymous said...

beto ke puak PAS dah siasat ke blom? atau hanya tuduhan AT aje, sebab AT ni memang suka suka je buat tuduhan kepada PAS

M.H.A Hamzah said...

sapa yg tekan sapa?

Anonymous said...

aku mmg x respek ngan ko..ape2 yg ko ckp mmg aku x percaya..sbb ape? try ko tanya diri ko sendiri bro

Shannaro said...

xkira le pyokong pas ke ape ke, mm btol la mcm mamat AT ni kata. baik doakan diam2 je. jgn sbb cara kita jd tekanan kpd dia. tgk la keliling dia, family dia... tekanan beb!

xde sape yg plu cayakan mamat AT ni... hahaha
dia lone ranger yg ntah pape. konon bagus la... konon kritis lagi strategis.

tapi dia punya goreng, wa bleh terima jugak la. x semua. tp ada jugak yg wa setuju. tu pon kene tapis gak. nnt tercemar pirasat wa dgn ilmu bomoh dia. tehehehe

Anonymous said...

Hahaha. Apa yang AT cakap mesti ada sebab punya. wa dah jumpa sapa puak pas yang wat spekulasi tu.

blog pas kawasan tu beb. Ponek den cari kek gugel. jumpo akhirnya. nak wa lempang pon ada gak AT ni. Selalu guna level tinggi dan suruh pembaca faham sendiri.

-orang kanan-

Anonymous said...

ceehhh ni sbb nak promote buku sendiri punya hal lah neh kehkehkeh bebel sendiri punya hebat tp org komen wat xtau je wakakaka debat la wehh kalo berani

uma said...

klu puak macai bawahan ijau yg buat..
memang bengong tul laaaa...haha
tu je ayat yg wa rasa sesuai...haha