Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 14, 2013

Masker Anti Racist.

Kita semua saudara. Asal Adam dan Hawa. Darah semua kaler merah.

Sempena 13 May ni, gua lancarkan produk yang benar2 tolak perkauman. Yang Melayu akan jadi Cina. Cina akan jadi Melayu. Infia akan jadi Iban. Semua sama.

Email gua untuk harga. Terbukti secara klinikal bergambar. Yeyah!


6 comments:

atiq said...

wa setuju srtuspertus kita brsaudara.tak krana bgsa yg ciput2tu, tetapi krana seagama-islam! yp lain lu ugama lu aq agama aq.wa tatak main2 hal prinsip lain2 biasa la..siapa pndai lu msih bole angkat.wa keras sama lu tp wa lembut sama2 wa punya saudara. saudara wa sama wa juga selalu doa d salam klu jumpa.

aq melayu mau jadi iban/india/cina.,mana leh bro. wa x pndai cakap depa..rupa aq pun x serupa..nnti x diakui umat lak klu aq lebeh2 nak ikut mcm diaorang..tak nanya tu.kenal mengenal ok kot.

melayu ni bgsa.trsurat dn trsirat islam agamanya.ada gak kat dunia camtu.bonggooo.skurang2nya tiap perilaku melayu gambrkan agamanya.tentunya dlm hal memurtabatkan islam dlm semua perkara.dlm dunia politik memprjuangkan melayu dah skali gus untuk islam.sbut apa jah..demi islam terungkap.dan syoknya mana der bab2 racis selain mereka yg mereka cipta atas kpntingan/kerakusan semata.atau yg memang tak senang jd melayu.

smbun
g nnti lak.hp aq dah tnjuk fdup.

atiq said...

smbgan...

dap.maaf aq kata dia ada prinsip.kalah islam msia nih.x der toleransi dri dulu smpai ni.skitpun x kesah melayu, sbb jurusnya sudah melunakkn undi melayu? kearah msia as msian.hadi meyembah n ajis mnruskan ggsan sokongan dap akan membuahkn kejayaan.pemangkin si pkr diakui brguna.

kembli era mrdeka.penerima pendtg dn generasi leps mrdeka sbgai wqga negara. menerima pendidikan bhs kebudyan dsb akn di jd hak mereka.terima hak brpolitik.dtimbal ngan keistimwaan buniptra. sosial kontrak bgini diprtggung jawabkan.menjadi realiti '1 msia' dap x brtggung jawab.lbh jls dap hnya menjadikan msia sebuah ngra yg dijarah.

smbung nnti. penat daa melalut ni

atiq said...

smbgan...

dap.maaf aq kata dia ada prinsip.kalah islam msia nih.x der toleransi dri dulu smpai ni.skitpun x kesah melayu, sbb jurusnya sudah melunakkn undi melayu? kearah msia as msian.hadi meyembah n ajis mnruskan ggsan sokongan dap akan membuahkn kejayaan.pemangkin si pkr diakui brguna.

kembli era mrdeka.penerima pendtg dn generasi leps mrdeka sbgai wqga negara. menerima pendidikan bhs kebudyan dsb akn di jd hak mereka.terima hak brpolitik.dtimbal ngan keistimwaan buniptra. sosial kontrak bgini diprtggung jawabkan.menjadi realiti '1 msia' dap x brtggung jawab.lbh jls dap hnya menjadikan msia sebuah ngra yg dijarah.

smbung nnti. penat daa melalut ni

atiq said...

smbungan..be end

dap dgn budaya pembwaan pr sebgai penjarah keharmonian msia.sumbgan untuk kearah itu sgt rendh dibndg untuk
mengejr undi pd pru2 dulukinikehdap.siapa nk kalah tul tak? sejarah menctat yg kalah adlh mereka yg tiada prinsip.seprti janji tuhan..x brubah klu sndri x mau brubah...lbh kurg gitu laa. kata lain jgn ubah2 prinsip klu itulah prinsip yg dtuntut.islam agamaku.org islam saudaraku..

BardnurZ said...

haha giler emosi mamat kat atas nie tulis....menulis mengalahkan ahli falsafah,,,nak mengajak org berubah tapi takut nak kedepan...setakat tulis komeh dlm blog org pas tuh nak suruh org faham... ke depan dulu bro...jgn menulis sambil berselindung di balik blog org...baik lu jadi jadi mcm aduka ckp serupa bikin bro...

atiq said...

oooch!

abeh camna.meh raikan blog2 at ni. x mcm setngh2 yg hanya syok ngan komen 1 gengnya saja.assyobiah?

kekadg admin ni buka minda gak.kan kan.