Skip to main content

Pertandingan foto dasyat.


Pertandingan foto R paling 'DASYAT' & persembahan paling 'DASYAT.

1. Mesti tutup aurat dan tidak melanggar batasan syarak.

2. Upload gambar R DASYAT anda di http://www.facebook.com/groups/aktivisroyalti/

3. Pemenang ditentukan juri. Ada 3 pemenang jer. Takda dakwa-dakwi.

4. Pemenang akan diumumkan pada malam HARI MALAYSIA TUNTUT ROYALTI. Stadium Sultam Muhammad IV. 9 malam.

5. Hadiah misteri dan liputan media R akan menanti pemenang. Sapa2 malu nak naik pentas untuk terima hadiah, bleh bawak keluarga, kawan2. No prob. Perjuangan R takda kasta2, VIP2.

6. Persembahan terbaik hanya ada 1 pemenang sahaja. Hadiah misteri dan keputusan melalui juri.

7. Juri untuk pertandingan ini ialah Jeming Hassan Full, Topeng Perak Unmasked I, Asrol Affandi dan Ahmad Dhani. Pepandai la lu rasuah diorang.

So, jangan lupa. HARI MALAYSIA TUNTUT ROYALTI.

Tempat : Stadium Sultan Muhammad IV
Tarikh : 15 September 2012
Masa : 9 malam - 12 pagi

Selamat Hari Malaysia. Kelantan bukan negeri asing!

Comments

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n