Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 17, 2012

Selamat Aidilfitri dari kami.

KMT bersama uncle-uncle menanti berbuka puasa.

1st time main bunga api.

Tapi 2 batang jer. Sebab takut mata rosak. KMT tengok tepat sgt pada cahaya.

Tapi, dalam bergembira, diselitkan juga. Abah dah sampai di tempat maruah anak abah dilarikan. Semoga suatu hari nanti kamu dapat mengembalikan maruah kamu itu ke bumimu sendiri. Amin.

Ingat pesan abah. Kamu harus berusaha mengeluarkan dirimu dari golongan orang2 dayus!

4 comments:

mountdweller said...

Selamat hari raya juga dari kami sekeluarga. Auntie, Yusoff, Along dan Adik. maafkan kami atas apa-apa salah silap.

maLin said...

kalo stakat berjuang kat kelate aku xheran..aku dulu 5 thn ngaji kelate..umno mcm xwujud..smue walak tok guru..org kelate cerdik ka bodoh ka ttp sokong Pas..nko nak demo ka ceramah ka apa ka...xde halangan besar..stakat kena katok dgn umno cikai2 kelate, smol mete la..huhu

aku pelik nko xberani plak berjuang kat tanah tumpang darah nko..xyah jadikan alasan nko kawen org kelate nko berjuang kat sana..pelik aku laki ikut bini lps kawen..huhu..kalo nko ada telor sgt..turun berjuang kat negeri nko sendiri..xde kwn2 sekepala..maknanya xde 'jemaah' nko sndiri..kalo dgn org Pas nko x ngam plak..amacam? ada bran? baru nko tau langit tu tinggi rendah...

pd aku,gerakan R nko ni buang ms je..xkan berjaya selagi kerajaan pusat masih BN, selagi tu la royalti xkan dpt...anuar musa ka Ku li ka sape ka..nko ingat najib heran?

najib main tarik tali la bro..dia hulur tali sikit dgn penubuhan jawatankuasa tu..tp nko ingat dia akan lepaskan tali tu? no way man..nko smue kena goreng je..dia tau kelate xkan jatuh ke tangan BN dgn pemberian royalti tu, sbb rakyat kelate yg berkerak Pas..letak Ibrahim ali pun menang, letak Nasha pun menang,kah kah kah..so najib hulur tali hanya utk tengok respon nkorang je..kelam kabut..nik aziz begitu husam begini..sumpah memang Najib xkan bagi la selagi masih pegang Pusat..smua tu sandiwara..sbb tu misi penting ialah rampas Putrajaya..baru setel hal negeri..apa raa..kah kah kah....

abghensem mana? x join ke? aduka tuduh nko golongan dayus bro.kah kah kah...

Best Business Brands said...

It is common to greet people with "Selamat Idul Fitri" (in Indonesia) or " Salam Aidilfitri "or" Selamat Hari Raya "(in Malaysia) Which means" Happy Eid ". Muslims ...

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體