Skip to main content

Selamat Aidilfitri dari kami.

KMT bersama uncle-uncle menanti berbuka puasa.

1st time main bunga api.

Tapi 2 batang jer. Sebab takut mata rosak. KMT tengok tepat sgt pada cahaya.

Tapi, dalam bergembira, diselitkan juga. Abah dah sampai di tempat maruah anak abah dilarikan. Semoga suatu hari nanti kamu dapat mengembalikan maruah kamu itu ke bumimu sendiri. Amin.

Ingat pesan abah. Kamu harus berusaha mengeluarkan dirimu dari golongan orang2 dayus!

Comments

  1. Selamat hari raya juga dari kami sekeluarga. Auntie, Yusoff, Along dan Adik. maafkan kami atas apa-apa salah silap.

    ReplyDelete
  2. kalo stakat berjuang kat kelate aku xheran..aku dulu 5 thn ngaji kelate..umno mcm xwujud..smue walak tok guru..org kelate cerdik ka bodoh ka ttp sokong Pas..nko nak demo ka ceramah ka apa ka...xde halangan besar..stakat kena katok dgn umno cikai2 kelate, smol mete la..huhu

    aku pelik nko xberani plak berjuang kat tanah tumpang darah nko..xyah jadikan alasan nko kawen org kelate nko berjuang kat sana..pelik aku laki ikut bini lps kawen..huhu..kalo nko ada telor sgt..turun berjuang kat negeri nko sendiri..xde kwn2 sekepala..maknanya xde 'jemaah' nko sndiri..kalo dgn org Pas nko x ngam plak..amacam? ada bran? baru nko tau langit tu tinggi rendah...

    pd aku,gerakan R nko ni buang ms je..xkan berjaya selagi kerajaan pusat masih BN, selagi tu la royalti xkan dpt...anuar musa ka Ku li ka sape ka..nko ingat najib heran?

    najib main tarik tali la bro..dia hulur tali sikit dgn penubuhan jawatankuasa tu..tp nko ingat dia akan lepaskan tali tu? no way man..nko smue kena goreng je..dia tau kelate xkan jatuh ke tangan BN dgn pemberian royalti tu, sbb rakyat kelate yg berkerak Pas..letak Ibrahim ali pun menang, letak Nasha pun menang,kah kah kah..so najib hulur tali hanya utk tengok respon nkorang je..kelam kabut..nik aziz begitu husam begini..sumpah memang Najib xkan bagi la selagi masih pegang Pusat..smua tu sandiwara..sbb tu misi penting ialah rampas Putrajaya..baru setel hal negeri..apa raa..kah kah kah....

    abghensem mana? x join ke? aduka tuduh nko golongan dayus bro.kah kah kah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah.

https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19.

Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik.


https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter.

1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin.

Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla.

Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antara Khalid d…