Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 19, 2012

Video kebodohan doktrin jenama oleh Nik Abduh



Sudahlah puak Hadi kata Presiden Mesir yang baru tu serupa Hadi Awang, golongan ulama, Nik Abduh plak berucap tahap intelek zaman batu PAS dulu2. Adus.. makin kukuh la BN nampaknya. Atau at least BN akan kekalkan status quo.

8 comments:

SysOp said...

Bhai AT ...

Ayoyo... amma ... appa.... yenna dei...

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

hussin said...

pas tak menang takpe. bior umno menang boleh teruskan projek ug, nik abduh ni penyokong tegar ug! lagi pun pemuda pas mana ada pernah tunjukkan yang mereka faham politik, yang ada politik perut sendiri. apa kepimpinan cakap sokong 110%. setakat "yesman" je. itulah mentaliti pemuda, bakal pemimpin masa depan konon. tu yang dok jaja "presiden dan timbalan presiden mesti ulama, untuk pastikan puak2 depalah yang akan mengambil alih kepimpinan masa depan. dapat mikrofon dah syok sendiri... dah siap untuk bertanding pru 13 ni. pas oi, tolonglah ajaq bab politik kat pemuda ni.

ahmad said...

Terasa macam cakap orang jual ubat tahun 60an kat Jalan Chow Kit. Baik aku nyanyikan lagu ni,.... Memang lidah tak bertulang

abuumar wa 'abdurrahman said...

cakaplah ape yang pendokong umno BN nak cakap..apa yang penting islam cemerlang di bawah kepimpinan PAS

hussin said...

http://lagiberita.blogspot.com/2012/07/polis-ji-bekas-komunis-dikesan-resapi.html

Thick Face Black Heart said...

Komen ancaman dan ugutan akan dipedam. Mana kebebasan yg t aduka promosi kan selama ini....bila kena batang hidung lu tak mahu terima..

aminaiz said...

Nampak sangat tak de ilmu...p la belajar dulu nik abduh ooi...buat malu jer...

Nizam Mahmud said...

Nik Abodoh tunjuk skil bodoh sekali lagi dengan jaya nya.

Hoorayyy!!