Skip to main content

Projek (R) PENUHI KLCC tangguh.



Dukacitanya program KEL'LOH R @ KLCC pada 3 Ogos 2012 terpaksa ditangguhkan memandangkan terdapat program bertindih pada hari yang sama, semua rakan2 di PERANTAUAN dijemput hadir ramai2 ke program iaitu:

# 3 Ogos 2012 - KONVOI MOTOR R dan BERBUKA PUASA di Pasir Puteh + Penubuhan R Pasir Puteh. 2ptg di Masjid Kubang Kerian berkumpul dgn warna MERAH.

# 3 Ogos 2012 - R Berterawih Bersama Ustaz Azhar Idrus

# 4 Ogos 2012 - R BERSAMA ANAK PERANTAUAN

** Hotel Vistana, KL anjuran PERSADA -- Majlis Berbuka Puasa dan penubuhan R KL

** Karangkraf, Shah Alam anjuran PERAKAN -- Majis Berbuka Puasa dan penubuhan R Selangor

Sebarang perubahan akan dimaklumkan dari masa ke semasa. Setakat ini tarikh program yg disebutkan adalah yg sudah COMFIRM :) -- SEBARKAN kepada rakan2 lain.

InsyaAllah di KLCC alang2 nak buat kita akan buat besar-besaran.


Comments

Popular posts from this blog

Permohonan maaf kepada seluruh rakyat Malaysia.

Oleh : AdukaTaruna Assalamualaikum kepada muslimin Malaysia dan salam sejahtera kepada bukan muslim Malaysia. Setelah dinasihatkan rakan, dan kemudiannya di atas kesedaran diri sendiri, dengan rendah dirinya, saya (gua) memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia umumnya dan seluruh rakyat Johor khasnya di atas keterlanjuran saya berkenaan dengan artikel di luar norma kemanusiaan ini. Dah mampos buat cara mampos la. Walaupun saya tetap akan memegang idealogi saya, tetapi perbuatan benar tetap benar, dan perbuatan salah tetap salah. Saya mengakui akan kerosakan yang berlaku ke atas kumpulan PAS Reform, masyarakat dan diri sendiri akibat perbuatan tidak bertanggungjawab yang telah saya lakukan. Walaupun berbeza idealogi politik, saya ucapkan terima kasih kepada blogger UMNO kerana membantah dan menekan keterlanjuran saya. Kemudiannya saya ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang telah menegur dan menasihati saya. Apa yang sangat dikesalkan ialah kealpaan saya bahawa sa...

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam sk...

Domain free..

Oleh : AdukaTaruna Weih... lu orang. Yang ramai2 marah kat gua tu skali. Ni gua nak tanya nih. Ada tak domain yang free? Ngeh3.. stendet la gua Melayu ori ma. Parpu Kari lain la. Gua register co.cc tapi boleh pakai 2 hari jer la. Kena donate la plak. Bro IkutSukaAku, lu bayar ke tak co.cc tu? Kalau lu donate mesti ada stock lagi domain free kat akaun lu kan. Lu sedekah kat gua satu bleh tak? Bukan blog gua, tapi ada blog makcik ni ha..