Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 15, 2012

Minta maaf tidak cukup, Nizar perlu disiasat - PAS Johor & DPPWP

Dewan Pemuda PAS Wilayah (DPPWP) bersetuju dengan pandangan Pemuda PAS Johor agar Polis menubuhkan satu pasukan khas bagi menyiasat Nizar yang menghina Institusi Kesultanan Johor.

Tulisan dalam twitter berkenaan bidaan no plate adalah biadap dan tidak menunjukan sikap sebagai orang yang berakhlak.

DPPWP mengingatkan agar para blogger dan rakyat keseluruhannya agar tidak menimbulkan isu-isu yang boleh menghina Allah, Islam, Rasulullah dan Keluarganya serta Sultan-sultan yang memerintah dinegara ini. Isu-isu berkaitan dengan agama, bangsa dan kesultanan merupakan perkara sensitif yang perlu dibincangkan secara bijak dan berilmu, bukannya mengikut hawa nafsu.


Ini adalah sejarah yang Allah takdirkan untuk dirakam manusia. Untuk manfaat manusia yang berfikir.


4 comments:

SysOp said...

Bhai AT...

Hahahaha.... tak larat la nak lawan hujah depa... gua mengaji Sekolah Missionary... Sekolah Gereja... hahaha...

Aper pon.... gua sembah Allah Taala... dan gua tak sembah manusia yang dikatakan "bayangan Tuhan di bumi" .... itu sesat bhai... hahaha

Sori aaa... sori ... gua tarak sembah mana-mana manusia... tak kira la manusia tue ader keter biru putih rega lebih RM6 juta tue.... hahahaha...

Pahduli aper gua ngan manusia.... hahahaha

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

Isa said...

Kah... kah... kah.... baeeekkkk punya sindir bro... lu tak takut kena lempang dengan Herman Samsudin ke... eerrr... mamat tu ada rambut atau botak bro... hehehe..

Muhammad Syafiqqullah said...

kalau aku pulak..
baik aku balik kan tangan sahaja..
sebab aku takde duit nak bayar macam2 neh

cuma aku tak ikut nangis bila kena sindir..
dan aku juga tak suruh minta maaf bila dah terkena..
sebab aku bersikap cool..

lagipun siapalah aku di mata Yang Maha Esa..

Hanz Newman said...

Sultan kita nak agung-agungkan... apa dia ingat ker kita kalu kita susah? Doa pun tak tentu ada 1 dia ingat nak sedekah kat rakyat, kita semua. Sekupang pun tak pernah gua rasa duit Sultan pun...So what?

Hidup mati kita, kita sendiri buat. Dia apa ada hal pun. Dah kat atas memang la senang cakap, arah itu ini...cer turun tengok orang dia. FFS ..Kalu Sultan,Raja, Agung tak ada pun ada gua kisah ker?