Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 27, 2012

707 ini. R dalam darah setiap keluarga.

Jangan lupa. 7 Julai 2012. Sabtu. W4R#2. Jalan Untuk Royalti. Acara jalan kaki seluruh keluarga. 2 petang. Stesen bas Kota Bharu. Tiada penutup muka bagi lelaki. Aman, lambai, senyum sambil edarkan risalah pendidikan.

Hasil bumi itu adalah maruah dan darah anak Kelantan.

9 comments:

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam sdra.
Apa yang terjadi kpd saudara sangatlah dikesali dan memalukan.Saya hanya boleh tumpang simpati..

AdukaTaruna said...

Tq Aku Peduli @ APA

Maruah hasil bumi Kelantan bukan isu politik parti PAS. UMNO Kelantan sendiri sokong. Ku Li, YB Nenggiri, Anuar Musa pun sokong.

Ini soal maruah anak Kelantan.

saltlake said...

maafkan mereka, mereka tiada ilmu, mereka tiada malu, mereka hidup terbelenggu

Su Manja said...

tahniah, kami kelantan luar hanya boleh menyokong dari jauh.

Terjah semacam said...

Setakat menyokong dari jauh x apa... tapi pastikN org yg rapat dgn kita kubur kan umno bee end pada kali ini...

MOH KEMBARA said...

Salam Yob, simpan t-shirt tu , frame kan!

mountdweller said...

Haa... bab maruah anak kelantan ni tanyalah Tok Pa dan Awe Adik...

Rasenya mereka berdua ni tak ada muka dan tak ada kote!

Fahmi Yunus said...

Sian ko waghih di pukul di tompek orang.. Kau dah tak balik N9 ko waghih? Tapi den doakan apo yang terbaik yo lah untuk waghih..

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體