Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 1, 2012

235 orang posmen dipecat kerana sokong BERSIH.

5 comments:

kampong lad said...

salahguna harta syarikat.(harta umno?) apapun boleh ka buang 24 jam?

Hanz Newman said...

Lu jangan provok Pos M'sia buang depa tu.. depa saja lalu situ nak hantarkan surat-2 peletakan jawatan Pengerusi SPR gamaknya, surat Sharizat letak jawatan pun 1 hal...

Kalu kena buang sapa susah... gua pun suah jugak sapa lagi nak hantar surat cinta kat gua. Susah woo nak cari kerja sekarang, siot, si zaman yang serba naik harga ni! Setem pun dah naik harga.

Respek sikit kat Posmen.

hehe

shah said...

Walau hujan,panas dan bersih 3.0 brother posmen ni tetap menjalankan tugas mereka.syabas brother2 posmen.

shah said...

Walau hujan,panas dan bersih 3.0 brother posmen ni tetap menjalankan tugas mereka.syabas brother2 posmen.

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體