Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 26, 2012

2000 polis diarah memakai uniform DBKL 28 April ini.

Oleh : AdukaTaruna

Malam tadi, lepas bertekak dengan member yang anti BERSIH di studio UTTV, gua chow. Tak join memember minum. Gua nak tido awal sebab nak tahajut tgk bola.

Gua tengok bola di Family Kopitiam. Taman Bendahara. Dekat dengan UMK. Sampai2, sedang cari port, gua nampak SB yang dah jadi macam member dah. Dia la yang ambil intelligent gua dulu.

Gua tegur dan bersalaman. Dia pun sound :

"Kau buat apa tak tido lagi ni Ka? Benti2 la politik ni."

"Baru keluar rumah ni bro. Nak tgk bola. Tak g KL ke? Tak kena bertugas kat KL ke?"

"Ada apa?"

"BERSIH la."

"Kau ni tak sudah-sudah la. Tak payah g la Ka. Polis nanti pakai baju DBKL kat sana."

Sebelum dia minta gua off record, gua sengeh dan chow duduk meja lain. Angka 2000 tu gua tambah. SB tu tak cakap pun berapa.

No comments: