Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 28, 2012

Tukar Badrulamin kepada TGNA atau TGHA

Oleh : AdukaTaruna

Sama ada Badrulamin berkhalwat atau tidak, itu urusan mahkamah. Semoga Badrulamin mendapat perbicaraan yang adil. Langkah kerajaan Selangor memberikan cuti kepada Badrulamin adalah dipuji. Supaya ianya tidak digunakan atau terguna untuk gangguan siasatan.

Tapi stand gua ialah fatonah atau kecerdikan ulama pengikut Imam Mahdi ni dalam memilih tindakan. Stendet. Manusia yang boleh mandamegekan perjuangan kalau tersilap harus dimaki. Supaya tiada sebarang tindakan selesa sambil lewa di masa akan datang.

Kita tukar kepada TGHA atau TGNA. Seorang wanita yang telah kenal lama dan mengadu masalah atau mempunyai masalah telah mengadu. Dan jam 2-3 pagi, TGNA atau TGHA naik ke bilik atau di luar bilik hotel wanita berkenaan. Sama ada ditemani atau tidak. Apa kata anda?

Kata gua, bodooooooh nak mampos. Suruh sahaja wanita itu turun ke lobi atau hantar wakil jemput wanita tu turun ke lobi. Khalwat atau tidak itu urusan mahkamah. Bodoh atau tidak, itu hal lu sendiri. Isu bangsat ni menenggelamkan isu Lynas untuk audien Melayu.

Imam Mahdi kepala ayah lu.

1 comment:

SysOp said...

Bhai AT...

Stuju.. gua memang stuju... jenis orang agama kaki hafal nih banyak yang macam bangsat.... bodoh nak mampus.... tak boleh pikir...

Pasai kepala otak diorang lah ... damage tak abis-abis kat perjuangan rakyat... rakyat jadi kantoi.. semua pasai taik yang depa nih suka buat...

Lepas tue bagi komen... takder.. takder ... ana tak kena... macam bodoh...

Samer jer... kalu dah jenis penghafal tue... penghafal jer la... luar dari kotak tue dah tabley nak pikir... bodoh...

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot