Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Feb 19, 2012

Anwar bersama gua di Radio Budu jam 6 petang ini.

Oleh : AdukaTaruna

Sejak gua berjumpa dengan blogger2 UMNO di Konvensyen Media Sosial BN tempoh hari, gua sudah terer menggunakan tajuk yang gempak2, tapi isi kosong. Kah3.. Kasi naik rating.

Anwar mustahil bersama gua jam 6 petang ni. Tapi gua menjemput semua yang free bersama-sama gua berkongsi idea di Radio Budu. Semua. Kecuali Hjosama Gi. Sebab, asal dia masuk sahaja, laptop 1 Malaysia gua hang.

So, jam 6 petang ini, insyaallah. Bertemu dan berkongsi suara dan idea di www.radiobudu.com. Yang ada skype berserta microphone, sila berikan ID anda di msg FB gua. Yang hanya ada Skype tapi takda mic. G kawan dengan Jean Francoise sana.

3 comments:

En Abu said...

apsal lu asyik cakap aaa aaa aaa ?

AdukaTaruna said...

Gua gagap, bro... hahaha

CUPING MERAH said...

tu bukan gagap..tu style menteri bercakap..