Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 10, 2012

Tengah bertukang : Radio Budu

Oleh : AdukaTaruna

Gua skang tengah bertukang2 menyiapkan sebuah radio online. Nama diberi ialah Radio Budu. Buat masa ni, waktu yang cuba diudarakan ialah :

1. 9am - 11am
2. 2pm - 4pm
3. 10pm - 12am

Kalau nak dengar Radio Budu boleh klik gambar yang gua tepek ni. Tapi yer la, masih dalam mode pertukangan. Pempaham jer la bro. Pelan2 kayuh. Insyaallah, nanti gua buat Pages Radio Budu di FB, so kita boleh berinteraksi dalam tu.

Doa2kan gua semoga tak hangat2 tahi Ase.





2 comments:

SysOp said...

Bhai AT...

Patut pon gua tabley dengar guna gua punya PC... sebab gua tak makan budu... hahaha... aper daa...

Lain kali nak bertukang pon.. pakai la khidmat Phua Chu Kang ker... Phua Chu Beng ker.. hahaha

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

abanghensem said...

alah....mentang² la hot FM pun bukak konti kat klate.... lu pun nak nyibuk gak bro....