Skip to main content

Teknik gua kasi anak gua tido.

Oleh : AdukaTaruna

Sebelum gua share teknik gua kasi anak gua tido, gua nak share sama lu orang 2 perkara.

1. Sam AMK buat bangang lagi? http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/01/perhimpunan-901-shamsul-iskandar.html?spref=fb

2. Punyalah semangat nak pergi 901. Siap beli baju 901. Beli seluar 501. Beli kasut Total 90. Sekali bini tak kasi pergi - Cuping Merah

Ok. Back to the story. Anak gua koya orang besar. Selagi dalam rumah tu ada yang belum tidur lagi (malam), dia tak tido. Lawan mata. Merengek la kalau letak. Kena dukung. Huarghhhh... gua plak tak guna konsep buai2an.

Pikir punya pikir, akhirnya gua dukung dalam gaya meriba sambil meniup pelan2 dan secara terus2an kat mata anak gua. Kasi dia pejam mata la bila kena angin. Kena 3 minit, lelap. Kah3.. So, kepada sesiapa yang ada anak koya camtu, bleh amalkan teknik nih.

Testimonial 1.

"Terima kasih Aduka. Teknik ni sangat berguna kepada gua terutama malam Jumaat. Sebelum gua kena sabar tunggu anak gua tidur. Skang tidak lagi." - Jean Francoise

Testimonial 2.

"Tak jadi la Aduka. Maybe sebab gua baru makan petai kot." Manjung Mari.

Comments

  1. Bhai AT...

    Hahaha... teknik yang bagoosh... hahaha

    Gua guna teknik "jegil bijik mata"

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Lu buat teknik muka Ayah Chik. Kompom budak terus tido. wakakaka

    ReplyDelete
  3. hahaha macam2 la AT ni...aku kalau nak tido aku tido je...lantak p lah diaorang...

    ReplyDelete
  4. warghhh kah3.. gila ganas aku budak klang

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Permohonan maaf kepada seluruh rakyat Malaysia.

Oleh : AdukaTaruna Assalamualaikum kepada muslimin Malaysia dan salam sejahtera kepada bukan muslim Malaysia. Setelah dinasihatkan rakan, dan kemudiannya di atas kesedaran diri sendiri, dengan rendah dirinya, saya (gua) memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia umumnya dan seluruh rakyat Johor khasnya di atas keterlanjuran saya berkenaan dengan artikel di luar norma kemanusiaan ini. Dah mampos buat cara mampos la. Walaupun saya tetap akan memegang idealogi saya, tetapi perbuatan benar tetap benar, dan perbuatan salah tetap salah. Saya mengakui akan kerosakan yang berlaku ke atas kumpulan PAS Reform, masyarakat dan diri sendiri akibat perbuatan tidak bertanggungjawab yang telah saya lakukan. Walaupun berbeza idealogi politik, saya ucapkan terima kasih kepada blogger UMNO kerana membantah dan menekan keterlanjuran saya. Kemudiannya saya ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang telah menegur dan menasihati saya. Apa yang sangat dikesalkan ialah kealpaan saya bahawa sa...

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam sk...

Domain free..

Oleh : AdukaTaruna Weih... lu orang. Yang ramai2 marah kat gua tu skali. Ni gua nak tanya nih. Ada tak domain yang free? Ngeh3.. stendet la gua Melayu ori ma. Parpu Kari lain la. Gua register co.cc tapi boleh pakai 2 hari jer la. Kena donate la plak. Bro IkutSukaAku, lu bayar ke tak co.cc tu? Kalau lu donate mesti ada stock lagi domain free kat akaun lu kan. Lu sedekah kat gua satu bleh tak? Bukan blog gua, tapi ada blog makcik ni ha..