Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 8, 2012

Teknik gua kasi anak gua tido.

Oleh : AdukaTaruna

Sebelum gua share teknik gua kasi anak gua tido, gua nak share sama lu orang 2 perkara.

1. Sam AMK buat bangang lagi? http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/01/perhimpunan-901-shamsul-iskandar.html?spref=fb

2. Punyalah semangat nak pergi 901. Siap beli baju 901. Beli seluar 501. Beli kasut Total 90. Sekali bini tak kasi pergi - Cuping Merah

Ok. Back to the story. Anak gua koya orang besar. Selagi dalam rumah tu ada yang belum tidur lagi (malam), dia tak tido. Lawan mata. Merengek la kalau letak. Kena dukung. Huarghhhh... gua plak tak guna konsep buai2an.

Pikir punya pikir, akhirnya gua dukung dalam gaya meriba sambil meniup pelan2 dan secara terus2an kat mata anak gua. Kasi dia pejam mata la bila kena angin. Kena 3 minit, lelap. Kah3.. So, kepada sesiapa yang ada anak koya camtu, bleh amalkan teknik nih.

Testimonial 1.

"Terima kasih Aduka. Teknik ni sangat berguna kepada gua terutama malam Jumaat. Sebelum gua kena sabar tunggu anak gua tidur. Skang tidak lagi." - Jean Francoise

Testimonial 2.

"Tak jadi la Aduka. Maybe sebab gua baru makan petai kot." Manjung Mari.

4 comments:

SysOp said...

Bhai AT...

Hahaha... teknik yang bagoosh... hahaha

Gua guna teknik "jegil bijik mata"

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

AdukaTaruna said...

Lu buat teknik muka Ayah Chik. Kompom budak terus tido. wakakaka

aku budak klang said...

hahaha macam2 la AT ni...aku kalau nak tido aku tido je...lantak p lah diaorang...

AdukaTaruna said...

warghhh kah3.. gila ganas aku budak klang