Skip to main content

Sapo2 sek2 tino tu buleh pakat2 mari deh.


Orang lelaki nyanyi, orang pompan bleh tengok. Orang pompan nyanyi, orang lelaki tak bleh tgk. Tgk youtube jer la.. Ngeee.... Apa pun gua tetap akan hadir. Bagi memastikan penjahat2 seksual seperti Abang Hensem,  Jean Francoise, Mohd Ropi, Fathinul, Cuping Merah tidak akan menyusup masuk dengan menyamar sebagai wanita berpurdah. Kah3..

Comments

  1. Bhai AT...

    Yeyeye.. gua boleh pergi tengok... pasai nama gua takder dalam list lu... hahaha...

    Jangan jeles aaa Jean Francoise... hahaha...

    Gua nak ajak Hadi Awang dan geng-geng Rusila join samer... oh yer... Hassan Ali pon gua tak lupa akan jemput bawak mai jugak.... hahahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Kah3.. jgn sampai mamat kuantan tu pakai IC lu sudah la bro

    ReplyDelete
  3. ceh!!!! lu panggil wa penjahat seksual.... hampeh tolll...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n