Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jan 28, 2012

PAS atau PKR : AdukaTaruna VS Ust Azhar (1)

Oleh : AdukaTaruna

[1]
Seminar Metologi Pemilihan Calon Dalam Pilihanraya Menurut Kaedah Siasah Syar'iyyah. Pada 28 Januari. Di Bangunan ABIM Tanjung MAS, Pengkalan Chepa.

Gua mengulas pembentangan oleh Ustaz Mohd Azhar Abdullah dan dijawab beliau kembali. Nanti gua kemas kini N3 ni bila dah siap upload. Cuma audio kureng sket la. Bila speaker dewan dirakam mic handphone. Seb baik audio gua ok sebab gua tak guna mic. Wire mic tu tak sampai ke whiteboard.

[2]
Gua menggunakan word bodoh yang membawa maksud bebal dalam pembentangan intelek. Ianya bukan mencarut. Ianya word yang membawa makna. Tapi ada seorang tua tak setuju. Gua hormati. Tapi gua takan tunduk pada budaya lu. Gua biadap? Terpulang.



Updated.