Skip to main content

Gua akan tampar Adam Adli di KTC Kota Bharu malam Jumaat ini.

Jangan lupa. KTC Kota Bharu. Malam Jumaat ini. Gua nak tampar Adam Adli sebab usha awek gua, Yuyu Luna. Kah3..


"Nampak? Ini nama-nama yang lu perlu jaga. Jangan sesekali lu kasi masuk, faham. Nampak jer, sound gua. Jangan sekor pun lepas."

Comments

  1. Aik.. Takkan panel pro-M je? Dari Aspirasi takde ke? UiTM? GPMS?

    Melainkan group Aspirasi tolak jemputan, gua harap penganjur2 seumpama ini dapat buka minda dengan menyediakan platform yang seimbang dan adil.

    Beri audien / rakyat ruang dan peluang untuk menilai sendiri hujah2 mereka, seterusnya membuat keputusan / kesimpulan tanpa paksaan mana2 pihak. Jangan tiru attitude primitif UMNO.

    ReplyDelete
  2. yuyu luna ni cun ke... ada iras² luna maya?.... kalau yer wa nak pegi la....

    ReplyDelete
  3. Bhai AT...

    Chanteq lu punya kopiah tue... hahaha... Hadi Awang ker yang bagi... hahaha...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n