Skip to main content

Video Langgar Jambatan Yahya Petra

Oleh : AdukaTaruna
Sumber : http://youtu.be/-KPJnCn_9hE



Comments

  1. transformasi besar UMNO

    (( Peringatan Terakhir )) - Saya Mahu Menang Tanpa Tanding

    -------

    "Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


    PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

    Media BN Media Porno - Wartawan2 BN B.ODOH dan T.OLOL T.OLOL

    Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

    'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BO.DOH ( dalam BN ) ...

    Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM

    ---------

    >>> Saya mahu menang tanpa bertanding semua jawatan dalam parti dalam pemilihan UMNO 2012 <<<


    * Saya akan bertanding Jawatan Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan Timbalan Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan Naib Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan MT..

    * Saya akan bertanding Jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia..

    * Jawatan Ketua Wanita dan Ketua Puteri UMNO dibubarkan...




    p/s: Saya mahu sapu bersih jawatan di atas... Siapa yang 'booking' jugak, 'pendek umur' dan mohon cepat 'mati' lepas PRU ke-13 ( termasuk yang bersubahat )..


    p/s: Aku memang ahli UMNO tapi dah tak berminat dan tak hingin langsung nak berjuang utk UMNO, generasi muda mahupun generasi baru ( jangan perasan wahai pemimpin2 BN yang B.ODOH dan T.OLOL )..








    --------

    Wartawan2 BN Bo.doh, P.uki.mak,si.al, but.oh. b.abi. anjing..
    ( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

    Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


    Babi Betul!

    Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

    Triple fuck atas dahi kau

    Pantat mak kau la~

    Butuh Pak Hang!

    Pegi Mampos La Bodoh!

    Bapak Ulamak , Anak Pukimak


    Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

    Terima kasih sangat2 korang memang terbaekk!! Terharu aku~ huhuhuhu

    Lancau la lu

    tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

    Saya suka berak sambil hisap rokok ~

    MaSUk AIr Lah KOU

    Sengal~

    P.ukimak hang !

    Pergi mampos lah kau s.ial

    KO Pehal P.ukimak

    ReplyDelete
  2. bro.... lu pegi interview Dato solihin la... lu dok tanya budak keje area tu buat aper.... lu akan tau la kisah sebenar jambatan tu..... dak pun lu pegi tanya Dato Mail tokey redland tu...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum bro.

    Yang pertama, 2011 tolak 2007 adalah 4 tahun dan bukan 7 tahun.

    Yang kedua, takkanlah minah 2 orang tu lu nk wakilkan untuk suara dan rintihan seluruh rakyat Kelantan?

    Usaha yang bagus cuma ia perlu diperbaiki.

    Tak diterangkan samada ia dibawah projek kerajaan Negeri atau Persekutuan.

    Lu ramai kawan dan ramai jugak musuh. Jadi, sebarang kesilapan akan buat musuh lu senyum.

    Tapi "dosa" lu tak macam dosa tokey lembu fidlot la..hahahaha

    Salam dari warikh N9.

    Abu Qaseh aka Harimau Menaip.

    ReplyDelete
  4. Hahaha.. tq bro.. atas kesalahan maklumat.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n