Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Dec 14, 2011

Video hina hudud : Laporan polis IPD Pengkalan Chepa.

Oleh : Jeming Hassan


Laporan Polis telah di buat di IPD Pengkalan Chepa, Kota Bharu. Pesalah melanggar aturan Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan, Seksyen 120 Enekmen Majlis Agama Islam Dan Adat Istiadat Melayu 1994, seksyen 298 dan 298A Kanun Keseksaan.

Menurut Ketua Pemuda PAS kelantan YB ustaz Abdul Latif Abdul Rahman kenapa takutkan PAS sampai sanggup menghina dan pertikai hukum ALLAH swt. Dan dimana fakta dan hujah yang dikemuka dalam video pendek itu yang mengatakan wanita kelantan adalah yang teramai dalam bidang kerja maksiat sedangkan wanita Kelantan terkenal dengan bidang perniagaan seperti mana wanita di Pasar Siti Khadijah.
- YB ustaz Abdul Latif Abdul Rahman-

Beliau juga mempertikaikan kenapa isu ini tidak dapat mendpat perhatian UMNO seperti mana isu bila lagu negaraku diperlekehkan. Adakah kerana video ini memberi kesan negatif pada Pakatan Rakyat. Sesungguhnya, hukum hudud ini hukum ALLAH swt dan isunya lebih berat lagi daro isu bendera atau isu lagu negaraku.

3 comments:

abanghensem said...

saman jer ngan pelakon² dalam video tu skali... terutamanya mamat tua nak mampos tu.....

maLin said...

nkorang ni xreti2 lg ke?kan ke geng nkorang si aduka ni dah ajar..kaset lwn kaset..ceramah lwn ceramah...youtube lwn youtube la...tu pun org mcm aku ni nak ajar ke?? x abis2 report polis..dah mcm Sam Amk pulak aku tengok..dah tau polis xkan buat ape2..saje le tu...bila ditanya nanti 'ana dah buat report polis,dah lps tanggungjwb,tu polis punye keje'..amboi senangnya berjuang islam....

aku tunggu sape la blogger ke ahli Pas ke yg bijak buat klip lwn blk klip hina hudud tu...balik2 buat klip ajak pi program pemuda...hampasss..

abanghensem said...

nko diam la malin... merapu jer....