Skip to main content

Video dan gambar : Pemuda UMNO serbu Mahasiswa UPSI

Oleh : SB UPSI





Lebih kurang 50 ahli dipercayai Pemuda UMNO yang menggunakan platform seperti wakil felda, PERKASA dan lain-lain telah menyerbu Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI).

UMNO yang terkenal mencarut dalam berdemo telah mencarut, provokasi warga mahasiswa UPSI berkenaan hal turun bendera Najib di PWTC.

Di bawah adalah gambaran keadaan di UPSI.










Comments

  1. Universiti Pendidikan Sultan Idris ye harap maklum..
    ramainya orang bab2 nak tuntut keadilan.. hurmmmm...

    ReplyDelete
  2. Ya Allah, selamatkan tanahair ku Malaysia..

    ******
    Minta izin tuan tanah untuk iklan. Terima kasih :)

    Promosi jualan lot secara ansuran serendah RM250.000 sebulan dan ke atas tanpa riba.

    2- Jualan rumah banglo, Semi D, teres dan lain - lain dengan harga yang berpatutan.

    Lokasi: Sekitar Jertih, Kg Padang, Jabi, Kg Bintang, Kg Raja, Setiu, Kuala Terengganu, Marang, Hulu Terengganu dan lain - lain tempat.

    Kami sedia untuk membeli, menjual atau memajukan mana - mana lokasi tanah khususnya yang berpotensi untuk dibangunkan.

    Ombak Murni Holding Sdn. Bhd (OMHSB)
    En. Azmi bin Abdullah (Pegawai Pemasaran)
    Tel: 019 920 5254

    ReplyDelete
  3. Salam,

    UPSI jer ke?
    Banyak lgi universiti dan kolej kena gi nih!

    ReplyDelete
  4. ni lah pencacai umno, dulu kalau pr buat demo. khairi kata beruk 2 jalanan. sekarang puak2 umno babi panggang

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n