Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Dec 25, 2011

Mohon doa dari pembaca blog sekelian...

Oleh : Manjung Mari

Salam Sejahtera..

Pepagi begini, aku dengan rendah hati memohon bantuan doa dari pembaca sekelian untuk keselamatan para pelajar Malaysia termasuk anak sulong aku sendiri yang berada di Mafraq Jordan...

Menurut anak aku yang menghantar pesanan ......

Salam...semua sihat ke? doakan k.long kat sini. kelmarin hari jumaat, ada rusuhan besar dekat Mafraq (bukan dekat Amman tau)..rusuhan dekat bangunan Ikhwan Muslimin...bangunan IM dekat sangat dengan penempatan budak melayu yg perempuan....siap dibakar semua, nak roboh kan bangunan ni..

Sebab diserang, kerana puak-puak ni risau kalau IM gulingkan insitusi beraja dekat sini...Dorang kan sampai ada tahap sayang raja mcm dah sebahagian dalam aqidah...

Doakan kitorang kat sini selamat..

Moga-moga doa para pembaca ada sedikit sebanyak dapat menyelamat keselamatan anak-anak kita yang berada di bumi Jordan..Insyaallah....

2 comments:

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob,

Akak doakan anak Yob dan semua pelajar Malaysia dan rakyat Jordan umumnya dibawah naunganNya. Minta dijauhkan segala musibah...amiin!

Hanz Newman said...

Amin!

Tu yg gua bayangkan bila umNO-BN kalah anti... Gua gerenti huru-hara di jalan raya, bangunan dibakar a la kes gereja-vs-kalimah Allah tu hari...Tentu curfew! Ni semua akan jadi kalau Melayu jadi emosi akibat hasetan (baca: hasutan) puak umNO, persatuan silat, NGO Melayu, PEKIDA, DLL. Mungkin 13 Mei '69 patt II. Konon sistem Raja akan lupus bla bla bla! Nonsense.

Kita nak kasi cantik saja... Raja tu ok ada .. Lepas ni bukan jadi payung atau patung macam sekarang...Tapi nak jadi dia bumbung kita pulak...Lebih manfaat untuk semua!
Gua tak kisah ada Raja asal saja dia buat kerja sebagai pemimpin Khalifah seadanya. Bukan setakat tau rasmi mesjid atau reti ngangkang saja. Setakat itu kerja dia, gua pun boleh lu boleh lantik.

Gua dah penah jadi Raja dulu... sehari aje...haha.