Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 5, 2011

Panas terkini! : TGNA umum pengganti MB Kelantan.

Oleh : AdukaTaruna

5 November 2011 - Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini membuat pengumuman mengejut mengenai pengganti Menteri Besar Kelantan ketika sidang media program Hari Wukuf Putik.

"Orang itu ialah Khai Muhammad Taruna. Ini bukan keputusan saya. Ini keputusan syura."

Sekian berita palsu dari gua. Kah3...


Alhamdulillah. Subuh tadi, ngam2 hari wukuf, anak gua ditahnikkan oleh Tuan Guru Nik Aziz. Pulau Melaka. Settle satu adab kelahiran dalam Islam. Alhamdulillah. Terima kasih Allah kerana memudahkan gua sekeluarga. Terima kasih semua rakan2 dan Jeming Hasan atas pelbagai bantuan sejak gua menjejakkan kaki di Kelantan ni.

Anak gua bleh membuta time ditahnik. Ketap rapat mulut dengan gusi sampai kena paksa sikit. Mata tak mau buka, mulut pun tak mau buka. Seb baiklah orang tua tu penyabar orangnya. Hua3..  Pastu kena suap air zam2. Pastu kena gunting rambut sket.

Lepas cukur plak. Insyaallah. Kena timbang dan kol C++ untuk dinilaikan dengan emas. Kalau tak mampu, perak la.

5 comments:

Shalehudin said...

Salam AT, hang jangan lupa diri plak dah jadi bapak pada MB nanti... kahkahkah...

AdukaTaruna said...

kah3.. bapak lupa diri 60% kemungkinan ada tu. wakakaka

CUPING MERAH said...

majlis syura akan ubah pendirian selepas pru 13...kah kah kah

SysOp said...

Bhai... Lu lupa kat sorang lagi ker bhai... Lu kena amik berkat dier bhai... hahaha... pegi la ker Rusila.... ajak gua temankan.. bawak dinar emas skali... hahaha....

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

abanghensem said...

kalau dah susah sangat nak bukak mulut lekuk jer kepala At Jr tu..... bapak dah kena kat rusila... si anak plak kean luku kat pulau melaka.... elok sangat la.... kahkahkah