Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 12, 2011

Hot! Video mandi bogel pemimpin Kelantan.

Oleh : AdukaTaruna
Sumber : http://youtu.be/2am_KLVGDGQ



Harap2 bidio ni tak terlepas ke tangan UMNOPORN. Sebab mereka berjuang atas isu lucah. Muahahahaha.

6 comments:

lelaki_ini said...

Ak ala, mandikan baby sampai 2 orang. Ape barang. Gua dulu mandikan anak2 gua tu sensorang je. Tangan kiri pangku, tangan kanan sabun dan mandikan.

Tu lu belum kena tembak water canon panas lagi time nak mengelap tu. Haha.

AdukaTaruna said...

haha.. ayah br belajar ma..

misnona said...

ini kelucahan yang melampau, kalau pemimpin umno tahu, tentu boleh dijadikan modal untuk kempen burukkan PR. gambar ini tidak patut dipaparkan, ia akan menjadi kalut, sebab bukan sahaja orang tua, orang muda, budak-budak, bayi pun begitu, apa nak jadi malaysia ni oi! kecik-kecik lagi dah ada gambar bogel, nanti umur naik sikit dah ada skandal budak tadika pula, naik umur sikit ada skandal budak sekolah rendah pula, naik sikit, skandal sekolah menengah pula, naik sikit skandal remaja, masa itu skandal pun membiak dan membiak, banyaklah skandal, hingga akhbar harian METROPOLITAN KOTAKITA melaporkan skandal pembogelan yang berleluasa sekali. akhirnya kita anjurkan pertandingan foto bogel mengikut peringkat umur, hadiahnya lumayan, siap ada penaja, dirasmikan oleh pembesar negara, diberi liputan secara langsung, majulah malaysia. dan ini boleh dimasukkan ke dalam buku rekod dunia, pembogel paling nyata di abad ini hanya terdapat di bumi malaysia, tidak di pulau anu di itali tu, tidak juga di pantai peranginan yang tersohor. bayangkan kalau yang bogel dalam besen itu pemimpin kita? absurd!

HHalem said...

Mandi mcm tu bahaya..
Betul2 terlentang....bahaya, menegak sikit..

silap-silap haribulan air mudah masuk hidung dia.

tengok tu, mak dia gosok sabun ditangan, betul2 atas muka bayi.

AdukaTaruna said...

yeker bro.. tq2.. pas ni gua adjust sket.

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體