Skip to main content

Hot! Video mandi bogel pemimpin Kelantan.

Oleh : AdukaTaruna
Sumber : http://youtu.be/2am_KLVGDGQ



Harap2 bidio ni tak terlepas ke tangan UMNOPORN. Sebab mereka berjuang atas isu lucah. Muahahahaha.

Comments

  1. Ak ala, mandikan baby sampai 2 orang. Ape barang. Gua dulu mandikan anak2 gua tu sensorang je. Tangan kiri pangku, tangan kanan sabun dan mandikan.

    Tu lu belum kena tembak water canon panas lagi time nak mengelap tu. Haha.

    ReplyDelete
  2. ini kelucahan yang melampau, kalau pemimpin umno tahu, tentu boleh dijadikan modal untuk kempen burukkan PR. gambar ini tidak patut dipaparkan, ia akan menjadi kalut, sebab bukan sahaja orang tua, orang muda, budak-budak, bayi pun begitu, apa nak jadi malaysia ni oi! kecik-kecik lagi dah ada gambar bogel, nanti umur naik sikit dah ada skandal budak tadika pula, naik umur sikit ada skandal budak sekolah rendah pula, naik sikit, skandal sekolah menengah pula, naik sikit skandal remaja, masa itu skandal pun membiak dan membiak, banyaklah skandal, hingga akhbar harian METROPOLITAN KOTAKITA melaporkan skandal pembogelan yang berleluasa sekali. akhirnya kita anjurkan pertandingan foto bogel mengikut peringkat umur, hadiahnya lumayan, siap ada penaja, dirasmikan oleh pembesar negara, diberi liputan secara langsung, majulah malaysia. dan ini boleh dimasukkan ke dalam buku rekod dunia, pembogel paling nyata di abad ini hanya terdapat di bumi malaysia, tidak di pulau anu di itali tu, tidak juga di pantai peranginan yang tersohor. bayangkan kalau yang bogel dalam besen itu pemimpin kita? absurd!

    ReplyDelete
  3. Mandi mcm tu bahaya..
    Betul2 terlentang....bahaya, menegak sikit..

    silap-silap haribulan air mudah masuk hidung dia.

    tengok tu, mak dia gosok sabun ditangan, betul2 atas muka bayi.

    ReplyDelete
  4. yeker bro.. tq2.. pas ni gua adjust sket.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n