Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 24, 2011

Berblog dan berfesbuk gaya seorang abah yang baru.

Oleh : AdukaTaruna

Anak abah kena tengok cara abah lawan pemerintah yang tak betul. Demi masa depan anak abah sendiri. Yee yeehhh!!!


2 comments:

abanghensem said...

bro... orang tak ajar la anak dok atas dokong jer..... skit lagi jadi manja la anak lu.... letak bawah skit nangis .... letak bawah skit nangis..... camne lu nak ajar anak berjuang kalau asyik dok bawah ketiak jer..... nantikan sekali orang sergah lari bawak ketika bapak ala² mukriz....

anak² wa ...... wa tak beli ndo..... watak tak beli katil baby yang goyang tu... dari kecik sampai besar wa letak atas lembek jer..... biar dia rasa tido meniarap jer.... takde goyang² ala rosmah.... tak gaya henjut² ala noraniza idris...

bila dah besar skit takde la manja² nok dok atas dokong jer..... kerap atas dokong ni anak nak belajat jalan pun lembap.... jatuh skit nangis... maklum la manja....

ghostdart said...

well, itu one of the approaches....tp bila difikir-fikirkan...masa kecik la nk dukung2, peluk2, cium2, timang2....dh besar nk angkat pun x larat, nk dukung pun diorng dh taknak....nk cium pun diorng dh malu (anak lelaki la katakan), nk timang? mau patah tgn mak ayah....so masa kecik la nk pulun pun....
tp bab endoi tu mmg disokong...psl kalo diajar berendoi aje, alamat nk berjalan umah sedara-mara kene angkut endoi la jawabnye...kalo idak melalak x sudah....