Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 21, 2011

Video : Gitar amal di Wakaf Cheyeh

Oleh : AdukaTaruna
Sumber : http://youtu.be/FElLYXukTyo

"Mu dah la tukar budak2 PAS kat sini dari ana-anta ke gua-lu, pasni nak main gitar plak."

"Takper.. Topeng kata dia ada gitar."

"21 tahun PAS kat Kelantan, tak rajin orang main gitar kat Wakaf Che Yeh. Derma PASTI plak tu. PASTI Seremban plak tu. Haha."

"Selamba rock la.. kalau kena halau kita kol Pink Turtle. Gua malas bertekak2 ni. Gua cepat panas."

Terima kasih kepada semua rakan yang terlibat. Peniaga2 Wakaf Che Yeh, budak pungut hasil pun rupa2nya geng Jeming. Free of charge. Usaha mengumpul dana akan terus dilakukan sehingga PASTI tersebut berjaya running. Insyaallah.






4 comments:

alhusseyn said...

Hoi! korang tak reti main lagu tiga kupang kerr?

Hanz Newman said...

Tentu boleh kot pakcik Hussein...Deme reti jugak main lagu DO RE ME "Sua Sue Ka moning" .. versi unplugged lagi...AT yg hat pegang kayu pancang yg ada bunyi tin kosong tu ler..hehe.

kaAka said...

bla nh???smlm pegi wkfche yeh xde...bgs effort dorg nh..fighting!!

abanghensem said...

wa pegi 2-3 hari lepas tak dak pun lu orang dok jamming....