Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 8, 2011

Panas terkini : Nasharuddin Mat Isa rupa2nya berfahaman mamak.

Oleh : AdukaTaruna

Panas isu Nasharuddin tidak hadir penamaan calon PRK Manek Urai. Bagi menjawab isu, jeng-jeng...


Gambar sakit di hospital swasta. Masuk, bayar, ambil gambar dan publish. Kemudian, kecoh dengan kantoi. Ponteng parlimen. Tidak menunggu sidang parlimen sehingga tamat. Hadi Awang, Wahid Endut dan Nasharuddin. 3 merpati sejoli dari PAS melanggar amanah dan gaji yang mengkehendaki mereka berada sehingga tamat sidang parlimen.

Jeng jeng jeng.................


Gambar yang ditag ke FB gua oleh PAS Kuala Selangor. Hospital swasta. Masuk, bayar, ambil gambar dan publish.

Bila gua dapat gambar ni, gua update status dah 2 kali teknik ini digunakan. Tak sampai seminit status gua, gambar tag tu hilang. Mujur spy gua ajar cari dalam Notificatins. Ngeee...

Fahaman mamak? Ingat gambar ni?




No comments: