Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 7, 2011

Bila TKO berhempas pulas mempertahankan Hadi Awang ponteng parlimen.

Oleh : AdukaTaruna
Sumber : Tranungkite

Gua di sms suruh komen hempas pulas pemaksum Hadi mempertahankan takdir Allah akan pontengnya Hadi Awang dan lain2 akan parlimen, sehingga menjanahamkan hak rakyat di Kampung Baru.

Ada yang salahkan Hatta. Hadi Awang maksum. Paling kelakar ada yang salahkan program Mat Sabu dan Hari Hudud di Kelantan. Apa kena mengena Mat Sabu yang bukan MP dan Kelantan yang ADUN? Wakakaka. Hebat Hadi Awang atau pengikut dia terdiri dari Melayu bodoh, wallahualam.

Persoalannya, bukan kalah menang undi. Bukan sikit banyak kumpulan. Bukan kebiasaan pembentangan. Bukan hari pertama atau kedua. Tetapi ponteng. Tidak menunaikan amanah. Jika amanah itu mengkehendaki anda berada dari jam 8 pagi sehingga jam 5 petang, maka, tunaikanlah anamah itu. Jika tidak duit gaji anda adalah haram. Ostad Wan Ji pernah sound gua bab mudah ni.

Gua takda akaun dah dalam TKO. Kepada yang ada, cuba tanya soalan ni kepada pemaksum Hadi di sana.

Seorang pekerja dibayar gaji untuk bekerja jam 8 pagi sehingga jam 5 petang. Halal atau haramkah gaji orang yang bekerja dari jam 8 pagi dan pulang pada jam 2 petang kerana kebiasaannya memang sebegitu?

Cer tanya... cer tanya. Jangan guna nama Hadi. Nanti kena ban. Ngeee...



6 comments:

SysOp said...

Bhai AT...

Wei... Hadi tak ponteng... dier ader urusan penting kat luar negara... jadi dier kena pergi ke luar negara....

So... kalu dah rajin pi luar negara... baik jer menetap kat sana... jangan balik-balik....

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

Wan said...

guano demo maroh sgt ko tok guru haji hadi nyo?acu royak sikit.

aljo said...

Sebab dia lembab sangat... otak tumpul. Tak layak digelar pewaris Nabi. Dia tidak mewarisi cara Nabi berfikir dan bertindak. Nabi tidak flip flop macam hadi.

Hanz Newman said...

Gua pun sebagai penyokong tegar TGHH terasa hati dgn kenyataan AT.

Lu tak tahu TGHH tu sorang alim ulamak yang tersohor di alam semesta ni.

TGHH dia lebih layak pergi luar negeri peluk cium para ulamak besar di negara lain drp dia duduk tidur macam Pak Berahi-m Ali dalam Parlimen tu. Lagipun dia dah tahu PR akan kalah undi maklumlah dia punya ilmu firasat yang tertinggi.

Jelas, MP-MP PR telah dipukau sampai ramai tak dapat datang Parlimen hari tu. Bukan sengaja. Maka itu, kita mesti salahkan jin penunggu Parlimen yang berjaya memesongkan perhatian MP-MP PR kita drp menjalankan tugas mereka.

Ho ho ho

Isa said...

AT, kasi calit skit.... hahaha... puak2 PAS dah ada yang bengang dengan gua sebab gua gelarkan YB-YB Babi... hadi dan taib azamudin pun tergolong dalam gang kaki ponteng... muakakakaaaa...

Ilmu agama tinggi... tapi tak tau menunaikan amanah yang dimandatkan oleh rakyat... hahaha...

Gua nak gi mancing kat luar negara nih... lu nak ikut tak...??? hadi pun ada sama... ngeeeee...

eddy syrol said...

mcm-mcm.. aku gelak je lah baca dr satu blog ke satu blog ke blog yg lain.. hahahahhaha