Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 30, 2011

AdukaTaruna Jr : Gambar dulu, story kemudian.

Oleh : AdukaTaruna

Alhamdulillah. Jam 10.50 am, 30hb Oktober 2011, baby lelaki, 3.22kg, AdukaTaruna Jr selamat dilahirkan ke dunia. Thanks Allah. Thanks sahabat dan pembaca atas doa. Doakan juga gua berjaya ubah akhlak kepada lebih baik. Yeyeehhh!!

Story pengalaman coming next.

 Lahir2 jer dah pakai inai. Kompius gua. Inilah amanah Allah kepada gua. Mujur tak ikut kaler gua. Hue3..

Adik ipar gua dan mak mertua gua. Chinese + Kelantan + Pepatih = ?



11 comments:

mudz said...

Tahniah Bro....tak semua dapat anugerah ni...didik baik baik.

CUPING MERAH said...

semoga anaknya lebih baik dari bapaknya..kah kah kah kah

karakas said...

tahniah bro...

AdukaTaruna said...

kah3... tq bro semua

A Mum Of Three Mohd said...

Eeee....tomeinyer.

Alhamdulillah...Selamat dah. Tahniah.

Jaga amanah Allah tu baik semoga dia menjadi anak ynag soleh.

AdukaTaruna said...

timo kasih kak!

lelaki_ini said...

Alhamdulillah, tahniah bro. Rambut lebat. Comel.

Anak tu kain putih. Lu silap cetak t-shirt, lu boleh buang. Tapi silap cetak anak, berat beb. Hehe.

Rai said...

congratss..

sama la pulak tarikh lahir anak ko ngan aku..hehehe..

AdukaTaruna said...

Sama ke bro? hahaha..

abanghensem said...

ni lu nak bagi jadi ulama ke anak lu ni bro.... ngeeeeeee....

Hanz Newman said...

Oct? Oh, mesti bijaksana, cergas, rebel/fahaman kiri jugak nanti dia ni nanti. Amin!