Skip to main content

AdukaTaruna Jr : Gambar dulu, story kemudian.

Oleh : AdukaTaruna

Alhamdulillah. Jam 10.50 am, 30hb Oktober 2011, baby lelaki, 3.22kg, AdukaTaruna Jr selamat dilahirkan ke dunia. Thanks Allah. Thanks sahabat dan pembaca atas doa. Doakan juga gua berjaya ubah akhlak kepada lebih baik. Yeyeehhh!!

Story pengalaman coming next.

 Lahir2 jer dah pakai inai. Kompius gua. Inilah amanah Allah kepada gua. Mujur tak ikut kaler gua. Hue3..

Adik ipar gua dan mak mertua gua. Chinese + Kelantan + Pepatih = ?



Comments

  1. Tahniah Bro....tak semua dapat anugerah ni...didik baik baik.

    ReplyDelete
  2. semoga anaknya lebih baik dari bapaknya..kah kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Eeee....tomeinyer.

    Alhamdulillah...Selamat dah. Tahniah.

    Jaga amanah Allah tu baik semoga dia menjadi anak ynag soleh.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, tahniah bro. Rambut lebat. Comel.

    Anak tu kain putih. Lu silap cetak t-shirt, lu boleh buang. Tapi silap cetak anak, berat beb. Hehe.

    ReplyDelete
  5. congratss..

    sama la pulak tarikh lahir anak ko ngan aku..hehehe..

    ReplyDelete
  6. ni lu nak bagi jadi ulama ke anak lu ni bro.... ngeeeeeee....

    ReplyDelete
  7. Oct? Oh, mesti bijaksana, cergas, rebel/fahaman kiri jugak nanti dia ni nanti. Amin!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah.

https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19.

Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik.


https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter.

1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin.

Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla.

Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antara Khalid d…