Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 25, 2011

Antara beg tangan Rosmah hasil duit tabung dari kecil. Bukan duit pembayar cukai.

Sumber : SiasahKini.

.















3 comments:

mountdweller said...

Bukan dari duti pembayar cukailah. Dia simpan RM50 ribu sebulan sejak dari kecil!

Amoi_Soya said...

sama jenis je beg dia...warna je len2.....

Hanz Newman said...

Ya la Uncle..dia sah pandai menyimpan duit khazanah negara...eh silap..dia pandai simpan duit drp kecik sampai la dia dah besar sekarang. See!

Apa salahnya ada beg besar macam tu? Bukan saja boleh simpan duit, handphone, makeup, cincin mahal... telekung nak solat, gajet zikir picit-tekan tu (tak main la tali tasbih tu..koman...hehe) semua pun boleh muat dlm beg tu. All in 1 & 1 for all...hehe.

lagi pun tak kena gaya la dia pegang (penaung?) projek Permata kalau dia tak ada permata of her own...kan?

It's rosy in my garden! ho ho ho