Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 17, 2011

Pesta makan2 di Kelantan (KELCHEFF 2011).

Oleh : AdukaTaruna

Malam tadi, gua ke KELCHEFF. Pesta makan2 di Kelantan. Macam2 makanan dari seluruh dunia ada di sini. Seb baik perut gua ada 1 jer. Kalau gua ada 2-3 bonggol macam unta, seronok gak. bab duit jer tak berapa seronok.Hua3..

 

Budak kecik ni anak Topeng Perak. Dia berada dalam dunianya sendiri walau di tengah2 hiruk-pikuk pendemo makan. Haha..


 Ni mee tarik guna tangan. Rasanya macam mee biasa kat Malaysia. Cuma takda rasa 'gas' mcm mee Malaysia. Segar gitu.. 


Kuah dia jer tak best. Pedas tapi tawar. Dan takda lauk. Tapi kalau setakat perut Jean Francois. Apa pun boleh. Kah3..

 
Lu nampak tak sekor mangkuk berbaju kuning di hujung sana? Orang nak memasak, dia pun buat sibuk. Cakap jer la nak adjust amoi Cina tuh. Tionaseng.


Ni kenderaan gua. Gua nak balik sebelum pukul 12 malam. Kalau tak, benda alah ni bertukar jadi sebiji labu dan 2 ekor tikus.


 Ramai giler orang bai.. Gua ingat kerajaan Kelantan bayar sorang RM200 la untuk hadir.


"Cepat la.. Oloh la... benti2 la ambil gambar amoi tu. Gambar gua la plak."
"Yerla.. yerla.. Nate nih.."