Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 18, 2011

Disko Kedah bukan hak Presiden PAS - MB Azizan Cengei.

Sumber : Malaysiakini.

"Disko di Kedah bukan hak PAS, Presiden PAS bukan ada locus standi dalam bab ni. Disko Kedah hak kerajaan negeri," kata Menteri Besar Kedah.

Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang tidak boleh campur tangan berhubung tindakan menutup disko di Kedah.

Azizan mengulas tindakan pimpinan PAS Pusat yang memanggil Azizan berikutan keputusan kerajaan Kedah mahu menafikan hak bukan Islam bagi menghalang orang Islam.

Bercakap pada satu sidang media, semalam, Azizan menafikan beliau tidak datang ketika dipanggil PAS Pusat kerana takut dengan Mahfuz.

"Ya.. memang benar Mahfuz meletak jawatan berikutan hal2 tender ajaib yang saya buat, tapi siapa kata saya takut dengan Mahfuz?"

Ketika ditanya sama ada beliau datang atau tidak jika PAS Pusat terdiri dari barisan kepimpinan Hadi dan Nasha, Azizan menjawab.

"Stakat barisan kepimpinan lembek tu, ana tak takut langsung. Ana juga tak takut dengan Mat Sabu."

"Eh.. tapi kami tak tanya pun."

"Ala.. ana tahu la apa dalam kepala otak hampa." ABF

p/s : Allah nak bayar cash, kejap jer.


3 comments:

tungkaran hati.blogspot said...

dah 3 tahun perintah Kedah...ingat lagi dulu pasai rumah babi kat Aloq Staq la ni pasai rumah hiburan pulak...kena sergah sikit dengan DAP dan sekutunya habih semua kecut teloq lepas tu nak salahkan UMNO....partai PAS apa ni..!
kalau hampa kata UMNO tu jahil, hampa tunjukan laa yang PAS itu lebih baik dari UMNO...ini tidak, ada masaalah je cari jalan untuk menyalahkan orang lain...kondem itu..kondem ini..penyeselesaian tak buat pun.
sama juga hal ini kat ceramah dan tazkirah...!

Kembalilah PAS pada perjuangan sebuah negara Islam. penyokong-pengundi PAS mengharapkan yang ini bukannya bersekongkol dengan DAP dan sekutunya yang anti-Islam.

Hanz Newman said...

Sudah la tengkorak mung....eh! tungkaran hati... STOP it! JANGAN main wayang kulit kat sini la. Lu fanatik PAS ka musang ka...LU ayahanda ka, lu abang long ka, ahlong ka...pegi jalan daa. Semak saja lu ni.

Lu ingat DAP tu PAS takut...tunduk? Pehhh...lu tulis macam lu otak terencat la.. Sekolah tak ni? Ada belajar sejarah? Orang PAS yg betul bukan macam lu..depa tak pernah tunduk kpd UMNO, ni pulak nak tunduk kpd kawan baru- DAP? Lu ada otak lu pakai la... atau lu simpan baik baik punya celah anu lu? Agak agak la.

The Highlander said...

Abih kita ni dilantik atas tiket parti apa? Harap MB Kedah jaga tutur kata..