Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 17, 2011

Bodoh melantun punya Azizan. Bikin senjata untuk UMNO.

Oleh : AdukaTaruna

Kalau dah kepala otak baka penghafal, memang memudaratkan bila dilantik di tempat yang salah. Sembang maut.. buat kerja takda fikir. Dalam kepala segala jenis kitab. Tapi tak ubah macam keldai pembawa kitab. Tiunaseng.

Sebelum : MB Azizan tidak akan berundur!

Selepas : Boleh buka pusat hiburan, tapi hanya untuk pelanggan bukan Islam.

Kalau setakat macam tu, baik tak payah buat kelam-kabut, bekeng bangang serupa Hadi. Menonjol membabi buta. Tu la hasilnya kalau letakkan orang berdasarkan kasta. Bukan berdasarkan kaedah yang Allah gariskan.

"Lain kali buat kerja ikut Islam!" Tengking Azizan pada wartawan RTM.

"Lu tahu ke ikut Islam tu macamana kalau otak setakat penghafal? Fakap!"

Cerita pung pang pung pang.. ustaz pewaris nabi konon. Tapi rupa2nya tak faham Islam. Kan ke elok tak payah jobo konon nak haramkan itu ini? Just umumkan akan perketatkan pemantauan kepada muslim sahaja.

Dah jadi satu kerja nak cuci taik pemimpin bodoh.


6 comments:

johor born said...

malu la bro bila berlaku mcm ni, usatz Azizan kena belajar dari kesilapan, rujuk la majlis syura atau wat majlis syura d kedah, bila sesuatu peraturan melibatkan masaalah umum kena bincang dulu, majlis syura pun ahlinya kena campur ulamak n pro.

Naga Melayu said...

Lu baru tau maa.. Dia kan ulaq kapak Kedah...specis ulaq kapak bodo..

hitch said...

yg bdoh lu org semua...berok2 PASial yg x tau antara pemimpin dgn ualrmak....laen kali lu org pakat kuar ramai2 la ..lu org masuk DApigs...lu org sembah kapal sink dgn lim kit sial la....yg lu org sembah pork nik wtpe??....lu dapat seliapr jmbn dia la...

TheSniper said...

Mat Sabu masuk gear 1, Azizan masuk gear reverse. Aduiiihhhh!

atiq said...

Sinareo nya memang sesuatu dasar atau pelaksanaan kepada rakyat perlu kepada komitmen yang tinggi tetapi penuh kecerdikkan. Pada satu pehak tindakan MB merujuk pada dasar yang ada tetapi tidak dapat mempertahnakan sepenuh nya akibat tidak merujuk pada erti/tuntutan demokrasi yang memperjelaskan majoriti rakyat kedah adalah orang islam. Bila dasar sudah terlaksana kenapa perlaksanaanya menjadi masalah dolak dalik. Kenapa DAP boleh diiktiraf sebagai mereka yang tidak seperti mca atau gerakkan yang terdidik tunduk secara sewaajarnya kepada perlembagaan sedia ada. Kenapa pas mentarbiah sekutunya begitu dalam perjuangan untuk menjunjung Islam di sini. Bayak harapan agar pas lebih komitmen dengan perjuangan asal mereka demi menpertaruhkan dengan balasan di akhirat kelak.

Apa pun tahniah pada Azizan tetapi sebaliknya pada pas pr

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體