Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 2, 2011

Ya.. memang benar Husam Musa yang sponsor gua Langgar Hadi.

Oleh : AdukaTaruna

Walau gua rasa, gualah yang memulakan, bermati2an menyedarkan audien mengenai Hadi Awang / bidaah Kepimpinan Ulama, sejak 2006; tapi akhirnya Husam jugak yang ditembak. Pada hal gua bersalam pun tak pernah dengan Husam.

Untuk menjawab tuduhan penegak Hadi / geng Ganu dan geng UMNO terhadap siapakah yang membiayai gua, gua akui bahawa Husam Musa yang membiayai gua.

1. Husam Musa menjelma sebagai Salman Faris Hamat dengan drive kereta dalam hujan lebat, dari Kuala Krai untuk menyerahkan / memberi pinjam video cam. Masa yang sangat suntuk ketika itu. Gua tidak pernah kenal apatah lagi bertegur sapa dengannya sebelum ini.

2. Kemudian, Pink Turtle la yang menjelma sebagai Husam Musa dengan bagi pinjam handycam + kereta, dan memberi bantuan duit minyak. Pink Turtle bakal mendapat projek balak 200 hektar di Terengganu seandainya gua berjaya menjatuhkan Hadi. Khaahkkk ptuih!

Dan sebelum Geng Ganu + UMNO fitnah gua ada video seks dengan Pink Turtle, gua bagitau, Pink Turtle adalah lelaki.

3. Satu blog PAS terkenal memberi gua peruntukan RM200. Gua tak boleh dedah. Nanti kecoh. Sebab ramai kata rupa beliau iras2 Husam Musa. Khaahkkk ptuih!

4.  Songkok Putih, dari Tranungkite Online, geng Ganu sendiri memberikan peruntukan gua RM200. Mujur Terengganukini tarik diri. Kalau tak, sah, Terengganukini pun kena tuduh dibeli Husam.

5. Akan datang, anak kepada Mustapa Ali, SU Agong PAS, menjanjikan akses dan keselamatan gua di Rusila untuk projek Langgar Hadi seterusnya. (Gua simpan sms beliau.). Lepas ni, tunggu. Penegak Hadi dan UMNO akan kata Husam pakai kostum menyamar anak SU Agong PAS.


No comments: