Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 2, 2011

Asal usul tuduhan Husam bayar 300k untuk pemilihan.

Oleh : AdukaTaruna

1. Allah suruh selidik berita yang disampaikan orang-orang yang fasik. Bukan Allah menyuruh menolak, tapi suruh selidik. Allah tak suruh tolak kerana siapa. Tapi Allah suruh tolak kerana apa. Dan ini adalah antara penyampai berita dari UMNO yang gua percayai dibela Mahathir dan anak2nya.



2. Ostad Fadhil meninggalkan satu ilmunya yakni untuk mengetahui siapa kita yang sebenarnya, tengok kedudukan kita oleh musuh. Dan telah 2 penggal Allah mentakdirkan ini untuk golongan yang berfikir.


Namun, sudah menjadi sistem Allah, sudah menjadi sunnah Allah, golongan yang berfikir terlalu sedikit dari golongan kebiasaan. Ekosistem yang ditetapkan sudah begitu.

3. Semasa mula2 menerima berita dari golongan yang dipercayai mempunyai life seperti gambar pertama itu, gua tiada keinginan untuk melayan. Tetapi apabila difikirkan apa salahnya gua merakamkan dalam blog ini sebagai bahan sejarah yang akan dirujuk kemudian, maka, berlakulah N3 ini.

4. Untuk mengetahui benar atau salah berita dari golongan seperti ini, mari kita semak track record terdahulu.
5. Seterusnya kita pergi ke asal usul fitnah tersebut. Mereka hanya bermain persepsi semata. Mari kita lihat detik permulaan fitnah tersebut. Dari mana puncanya.


Hanya melalui statement nasihat Pengerusi Tetap, Abu Kassim. Angin takda, ribut takda, bukti takda, terus tembak Husam, tembak Mat Sabu, tembak golongan2 progresif dalam PAS. Manakala membela golongan2 lembik dan lemah dalam PAS.

Klik sini untuk mengetaui asal usul fitnah.

p/s : Kalau gua dibayar, gua tak pakai Mazda lantai simen bai.


No comments: