Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 6, 2011

Harun Taib luluskan perlembagaan dan fatwa baru Parti Islam SeMalaysia.


Tengah sedap tempeleng Anwar dengan perlembagaan Ketua Umum Pundeknya, tiba2 muncul satu perlembagaan baru. Nak tiru Anwar la tuh. Blah la.. takda idea sendiri ke apa? Cer komen... cer komen..


2 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

INI ADALAH PETUNJUK ALLAH. INI LAH HASIL SOLAT HAJAT KITA SELAMA INI.

PAS DAH MENGAPU SANGAT DAH !

atiq said...

kan dah aku kata..pas ni bukan macam sebuah organisasi.Macam ciri2 sejenis agama pon ada (minta maaf yer). Dalema dalam berwala'bertunjang disitu,nik aziz pun dah komen, kalau depa tak buat kesalahan syara'i wat per tukar2...tu yang nko rasa macam perlembagaan baru pulak muncul.