Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 4, 2011

Apabila BN baru nak belajar jadi pembangkang

Mohammed Ghani bagaimanapun berusaha memasuki perkarangan DUN dengan cuba memanjat apabila pagarnya ditutup.

Beliau kemudian cuba mengadakan sidang akhbar berhampiran sebatang jalan di hadapan bangunan itu dan enggan bersurai apabila diarahkan oleh polis.

 

Akibatnya, beliau diheret je sebuah lori polis. Di lori berkenaan, Mohammed Ghani meluahkan kemarahannya dan menjerit bahawa semua ADUN Pulau Pinang adalah pengecut dan menawar membeli membeli skirt untuk mereka.

Gua : Kalau tak pernah kalah beginilah. Baru nak belajar jadi pembangkang. Dah macam beruk liar dah gua tengok. Adusss... ni KIMMA jugak ke ni?

1 comment:

Gomo de Fuckers al Juburi said...

badan gemok mcm tapir ada hati nak lepas pagar..
tu kalau jatuh tergolek patah kaki mau dituduhnya polis bertindak ganas atas arahan Exco P.Pinang...
dah kena sumbat dlm lori anjing, wa tengok dah mcm beruk hitam dlm sangkar la pulak.

tengok aje la Umno lepas PR 2008, kalah teruk dah mcm beruk maknyeh.
ntah dr mane tiba2 boleh muncul beruk Perkosa.^_^